[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ایمن‌سازی با اعتبارات ویژه، روزنامه شیراز نوین

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با پشتیبانی و حمایت رئیس شورای اسلامی و شهردار کلان‌شهر شیراز تلاش برای رفع دغدغه آتش‌نشانان، مشکلات معیشتی، ارتقای ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی و رسیدن به ایمنی شهری را آغاز کرد. نشست اعضای هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی (زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری، قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی، شایق عضو هئیت مدیره) با حضور طاهری رئیس شورای اسلامی، اسدی شهردار شیراز، راضی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، شمس الدینی مدیرکل سرمایه انسانی و به میزبانی سازمان آتش‌نشانی با هدف بررسی و رفع مشکلات معیشتی آتش‌نشانان و ارتقای تجهیزات و ماشین‌آلات ضروری آتش‌نشانی و اهتمام ویژه شهردار و رئیس شورای شهر در ارتقای ضریب ایمنی شهری برگزار شد.
 دغدغه معیشت آتش‌نشانان را داریم
طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در جریان این نشست به تقویت حوزه ایمنی در شهر شیراز اشاره و ابراز داشت: با عنایت به دغدغه‌هایی که در خصوص رفع مشکلات معیشتی آتش‌نشانان و اهمیت به روز کردن تجهیزات ایمنی در مجموعه آتش‌نشانی و شهر شیراز وجود دارد، در جهت تحقق اهداف و رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز شغل آتش‌نشانی را فراتر از یک وظیفه، ایثار و از جان گذشتگی عنوان کرد و با قدردانی از این قشر فداکار حمایت خود را در جهت رفع مسائل و مشکلات این مجموعه اعلام نمود.
 ترک تشریفات برای تجهیز آتش‌نشانان
محمدحسن اسدی شهردار شیراز در این نشست با تأکید بر اینکه فراهم نمودن تجهیزات آتش‌نشانی امری ضروری و از مهم‌ترین عوامل کاهش خسارت‌های جانی و مالی به شمار می‌رود، بیان کرد: با نگاه ویژه‌ای به سازمان خدمات رسان آتش‌نشانی در جهت ارتقای این سازمان، به‌ویژه به‌روزرسانی تجهیزات و خودروها، اعتبارات لازم را برای این مجموعه در نظر خواهیم داشت. شهردار شیراز همچنین در خصوص خرید نردبان آتش‌نشانی برای پوشش عملیات‌های حساس، با ارسال لایحه دوفوریتی به شورا و ترک تشریفات دستورات لازم را صادر و تسریع در روند مراحل تهیه نردبان آتش‌نشانی را با توجه به اهمیت موضوع خواهان شد.
 تقویت روحیه ایثار و فداکاری
زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز و ناظر شورا در سازمان آتش‌نشانی نیز با اشاره به این موضوع که باید روحیه ایثار، خدمت جهادی و فداکاری را در سازمان آتش‌نشانی تقویت کرد تا مجموعه به نقطه مطلوب در خدمت رسانی برسد، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این جلسات بررسی و رفع مسائل نیروی انسانی این سازمان و دریافت واقعیت مشکلات آتش‌نشانان می‌باشد که در جهت تقویت 
روحیه این عزیزان و بهبود وضعیت معیشت آنان توجه ویژه 
خواهیم داشت.
 پیشتازی آتش‌نشانان شیراز در کشور
غلامی رئیس هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی و معاون شهردار با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان آتش‌نشانی شیراز وضعیت این سازمان را مطلوب عنوان و تصریح کرد: آتش‌نشانی شیراز در مقایسه با سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهر‌های ایران پیشتاز و زبانزد است و این مهم با تلاش و پشتکار این عزیزان به وقوع پیوسته است.
 ترسیم چشم‌انداز بیست‌ساله برای ایمن‌سازی شیراز
آتش پاد قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به طرح جامع اطفای حریق شهر شیراز ابراز داشت: سازمان آتش‌نشانی با توجه ویژه به ساختار و سازمان پس از تدوین سند طرح جامع اطفای حریق کاملاً برنامه محور و با چشم انداز 20ساله در جهت ارتقای ایمنی برنامه ریزی و اقدام کرده است. 
وی در این جلسه با ارائه گزارشی از ساختمان‌های ناایمن شهر شیراز، به برنامه این سازمان در جهت بررسی و رفع ناایمنی‌ها و جلوگیری از وقوع حوادث غیر قابل جبران تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی نشست مذکور با بازدید چهره به چهره مدیران شهری از کارکنان حوزه اداری و آتش‌نشانان مرکز ستاد فرماندهی این سازمان 
پایان یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی