[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سارقان طلا در خرمشهر دستگیر شدند، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان گفت: اعضای باند 4نفره سارقان مسلح که در شهرستان «خفر» اقدام به سرقت 2 کیلوگرم طلا کرده بودند، در خرمشهر دستگیر و روانه زندان شدند.  
سردار «رهام‌بخش حبیبی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه طلا فروشی در یازدهم آذرماه سال جاری در شهرستان خفر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی خفر و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان کرد که ساعت 7 شب یازدهم آذرماه سال جاری در حالی که در حال رفتن به منزل بوده، یک سواری پژو پارس فاقد پلاک به همراه 4 سرنشین با صورت پوشیده و با تهدید سلاح گرم او را سوار و به درب مغازه‌ اش (طلافروشی) بردند و پس از باز کردن درب اقدام به سرقت حدود 2 کیلوگرم طلا به ارزش 20میلیارد ریال کردند و سپس او را در بیابان‌های اطراف خفر رها کرده و متواری شدند. فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی خفر تحقیقات خود را آغاز کردند و با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی پس از یک ماه مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به شهرستان خرمشهر متواری شده‌اند.
سردار حبیبی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به خرمشهر اعزام و با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان موفق شدند هر 4 نفر سارق مسلح که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2هزار و 800 دلار حاصل از فروش مقداری از طلاجات و یک کیلو و 100 گرم طلای مسروقه نیز کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان فارس 
منتقل شدند. 
وی با اشاره به اینکه در سوابق یکی از متهمان که تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان «شادگان» از توابع استان خوزستان بود، شرارات، ضرب و شتم و یک فقره قتل به چشم می‌خورد، تصریح کرد: پلیس استان فارس با سارقان، قاچاقچیان و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند، برابر قانون برخورد قاطع می‌کند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی