[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی سیاخ دارنگون شیراز تخریب شد، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی ‌شهرستان شیراز گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز ۵۰ هکتار از اراضی ملی در منطقه «سیاخ دارنگون» ‌این شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف و تخریب شد. بنا بر گزارش دریافتی روز سه‌شنبه از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، سرهنگ فرج شجاعی در ‌این باره گفت: در پی مراجعه نماینده جهاد کشاورزی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ‌ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه «سیاخ دارنگون» شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی ‌شیراز پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی، راهداری و اداره برق به مکان‌های مذکور اعزام و نسبت به اجرای طرح تخریب ۱۵۰ قطعه کاربری غیرمجاز شامل کاشت نهال، تفکیک، دیوار کشی، هشت باب مغازه بدون اخذ مجوز در حریم راه، ۱۰ واحد تجاری در حد دیوارکشی و ۳۰ عدد تیر پایه برق که به صورت غیر مجاز در مجموعه نصب شده بود، اقدام کردند
فرمانده انتظامی ‌شیراز با بیان ‌اینکه در‌این خصوص ۵۰ هکتار از اراضی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
شجاعی از شهروندان خواست که هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی