[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خرید جدید چلسی وارد لندن شد، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ ژوائو فلیکس برای تست‌های پزشکی چلسی راهی لندن شده و در یک‌ قدمی ‌انتقال به این باشگاه قرار دارد.
ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی 23ساله اتلتیکو مادرید، در فصل جاری با بی‌اعتنایی دیه‌‌گو سیمئونه، سرمربی این تیم، مواجه شده است. او حتی پیش از شروع جام جهانی قطر از این شرایط ناراضی بود و چندین بار از تمایل خود برای ترک اتلتیکو پرده برداشت.
از سوی دیگر، مدیران اتلتیکو هم وقتی متوجه شدند سیمئونه به این نتیجه رسیده که این مهاجم پرتغالی در برنامه‌هایش جایی ندارد، تصمیم گرفتند او را در ماه ژانویه به فروش برسانند. از آن زمان بود که نام چند باشگاه و به خصوص دو باشگاه لیگ برتری به عنوان مقاصد احتمالی فلیکس مطرح شد.
دو روز پیش فابریتزیو رومانو ادعا کرد که چلسی و اتلتیکو مذاکرات خوبی برای انتقال ژوائو داشته‌اند و ستاره پرتغالی نیم فصل دوم را در چلسی توپ خواهد زد. نشریه آبولا نیز در سایت خود ادعا کرد که ژوائو به لندن رفته تا در تست‌های پزشکی چلسی شرکت کند. به این ترتیب، ژوائو در یک ‌قدمی ‌انتقال به چلسی قرار دارد. آبی‌ها برای این انتقال قرضی 11میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت خواهند کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی ‌نیز وجود ندارد. اگر ژوائو در چلسی بدرخشد، مدیران باشگاه در پایان فصل با اتلتیکو برای خرید دائمی ‌او مذاکره خواهند کرد. چلسی همچنین 5 میلیون یورو از دستمزد ژوائو را نیز تقبل کرده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی