[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رئیس سازمان صمت فارس : سیستم الکترونیکی وزارت صمت رفع مشکل شده است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ‌این سازمان یکی از اولویت‌های کاری خود را شناسایی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی ‌دارای مشکل قرار داده است.
حمید رضا ‌ایزدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون و به منظور رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مصوبات متعددی در جهت تأمین سرمایه ثابت و در گردش، راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تأمین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی و رفع مشکلات ارزی در کارگروه تسهیل استان تصویب و برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین مواردی که امسال برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی سرلوحه کار ما قرار گرفته مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که مصوبات آن نافذ، قانونی و لازم الاجرا است.
او افزود: ذیل ‌این کارگروه یک کمیته تخصصی با حضور تمام اعضای کارگروه رفع موانع تولید و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کنیم که جلسات ‌این کمیته مصوباتی هم دارد.
وی گفت: در ۶ ماه نخست امسال فقط ۱۱ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به نتیجه نرسید که ‌این بیانگر همکاری دستگاه‌های اجرایی و پای کار بودن آن‌ها است.
ایزدی اظهار داشت: امروز مدت زمان در صف ماندن بنگاه‌های اقتصادی برای بررسی مشکلات آن‌ها یک هفته است و مسائل و مشکلات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: امسال در سیستم الکترونیکی وزارت صمت مشکلاتی‌ ایجاد شده بود که ‌این مسئله باعث شد ‌این سامانه ۷۰ روز از دسترس خارج شود و ‌این در حالی است که ۵۲ خدمت خود را بر بستر ‌این سامانه به متقاضیان ارائه می‌دهیم.
ایزدی گفت: بر همین اساس و با توجه به ‌اینکه امکان ارائه خدمات بدون فعال بودن‌ این سامانه ممکن نبود، تدابیری اندیشیده شد که شاهد کمترین نارضایتی در بین صاحبان بنگاه‌های اقتصادی باشیم و حتی المقدور پاسخ تقاضای آن‌ها را به روش‌های مختلف بدهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی