[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهترین بازی فصل را انجام دادیم، روزنامه شیراز نوین

یکی از دلایل نمایش خوب ما، کیفیت زمین بود. اگر کیفیت لیگ یک پایین است، چون کیفیت زمین پایین است.
به گزارش «ورزش سه»، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فجرشهیدسپاسی در نشست خبری پس از بازی با نساجی حضور یافت و در خصوص شکست در مرحله یک شانزدهم نهایی با سر بالا حرف زد.
تیم او در این مسابقه نمایش خوبی داشت و حریف را تحت فشار گذاشت. او گفت: این پیروزی را به نساجی تبریک می‌گویم. در مورد بازی باید عرض کنم که فکر می‌کنم نه یکی از بهترین بازی‌ها بلکه بهترین بازی فصل ما بود که جلوی نساجی انجام دادیم.
وی افزود: فکر می‌کنم ما تیم برتر زمین بودیم و تفاوت فوتبال ما با نساجی روی تجربه بود و ما روی تجربه باختیم. ما جوان‌ترین تیم لیگ یک هستیم و بازیکنان ما تجربه کافی ندارند و به مرز پختگی می‌رسند. امروز بیشتر از همیشه به بچه‌ها افتخار کردم و از فوتبال آن‌ها بسیار لذت بردم. آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند اما توپ‌های ما در گل نرفت. خوب از کناره‌ها عبور کردیم و وسط زمین را گرفتیم و در بیشتر دقایق بازی تاکتیک‌پذیر بازی کردیم و نشان دادیم تیم تاکتیک پذیری هستیم. یکی از دلایل نمایش خوب ما، کیفیت زمین بود. اگر کیفیت لیگ یک پایین است، چون کیفیت زمین پایین است و بازیکنان می‌توانند فوتبال روی زمین ارائه دهند، مخصوصاً ما که دنبال بازی بلند نیستیم و می‌خواهیم فوتبال پله‌ای بازی کنیم.
او با اشاره به نمایش تیمش اظهار داشت: ما در شیراز خیلی سختی می‌کشیم. تا الان این صحبت‌ها را نکرده بودم اما الان از مسئولان استان فارس خواهش دارم که خیلی بد است ما درگیر زمین باشیم. کیفیت زمین حافظیه خیلی بد است و چمن ورزشگاه دستغیب را هم تغییر می‌دهند. من نمی‌دانم چه کسی مسئول است اما جلوی تغییر چمن ورزشگاه دستغیب را هم گرفته‌اند. آنجا چمن مصنوعی است اما ما حتی راضی هستیم روی زمین مصنوعی بازی کنیم چون سبک فوتبالمان این طور است. من امروز خیلی ناراحت شدم چون بچه‌های ما در شیراز خیلی عذاب می‌کشند.
رجب‌زاده در ادامه گفت: این بهانه نیست و با این شرایط هم ما باید خودمان را بالا نگه داریم اما واقعاً کیفیت چمن خیلی تأثیر می‌گذارد. از همه مسئولان قائمشهر ممنونم که چنین زمین چمنی ساختند و در شمال چنین زمینی کم است. این به نساجی و حریف این تیم هم کمک می‌کند که فوتبال خوبی نشان بدهند. سرمربی فجر با اشاره به عملکرد داوری عنوان کرد: چند سوت زده شد که هم ما اعتراض کردیم هم تیم حریف اما در نتیجه تأثیرگذار نبود. از بچه‌ها ممنونم و به آن‌ها افتخار کردم. آن‌ها را عاشقانه دوست دارم و امیدوارم در آینده نتایج خوبی را برای فجر رقم بزنیم. او در پاسخ به سؤال پیرامون شانس صعود فجرشهیدسپاسی توضیح داد: ما شاکله کلی تیم‌مان خوب است. ممکن است در ادامه چند بازیکن جذب کنیم اما دیگران را ممکن است حفظ کنیم و شاید در دو سه پست تیم را تقویت کنیم. فکر می‌کنم ۹۷ درصد تیم را حفظ کنیم چون به آن‌ها اعتقاد و ایمان داریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی