[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران هستند ، روزنامه شیراز نوین

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه(س)‌ و گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار کرد: انتخاب روز میلاد بانوی دو عالم به‌عنوان روز زن و مادر، یکی از ‌شایسته‌ترین انتخاب‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که به صورت خاص و ویژه مورد لطف و توجه قرار گرفته است.
او با پرداختن به مقوله تفاوت برداشت‌ها در مقوله زن و حجاب بیان کرد: باید عقلانی و با ادبیات و اخلاق اسلامی سخن گوییم و در کلمات به یک وحدت مشترک برسیم و مطمئناً به نتیجه می‌رسیم.
طاهری با بیان اینکه همه ما در یک سرزمین هستیم و آرزوی عزت این سرزمین مادری را داریم، افزود: کدام‌یک از ما خواهان پاره پاره شدن بدن مادرمان هستیم و کدام یک از ما حاضر است به بدن مادرمان خدشه بیفتد؟! بی‌شک این گونه نیست. او با اشاره به سخنان شهدایی چون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج رسول استوار محمودآبادی خطاب به دختران این سرزمین ادامه داد: ما باید به هم فرصت بدهیم، با هم سخن گوییم، درددل کنیم و از سرزمینمان سخن گوییم و پدرانه، مادرانه، خواهرانه و برادرانه بشنویم.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر این موضوع که مهم‌ترین هدف دشمن این است که ما فرصت پیدا نکنیم با هم سخن گوییم تا بدانیم چه گنجی در اختیار ماست، بیان کرد: باید روشنگری شود و این روشنگری با حرف زدن با همدیگر حاصل می‌شود.
او با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان قطب‌نما و راهنما این است که همه ما یکی هستیم، گفت: همه تلاش دشمنان قسم‌خورده ما این است که این ما شکل نگیرد. بنا بر این گزارش، در این آیین از همسر سردار شهید داوود جعفری شهید مدافع امنیت و تعدادی از بانوان شاغل در شهرداری شیراز که در عرصه‌های ورزشی و علمی در سطح ملی و بین‌المللی صاحب مقام بودند، تجلیل شد‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی