[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

شهرداری سهام‌دار نمایشگاه فارس می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

از سهام‌دار شدن شهرداری شیراز در سایت نمایشگاهی فارس تا تعاملات تبلیغاتی و سهولت تردد مردم به نمایشگاه شیراز، از موضوعات مطرح‌شده در دیدار شهردار شیراز و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بود. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در دیدار صمیمی با حضور دکتر اسدی شهردار شیراز و مهندس سید نصیری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس، ضمن بیان گزارش از وضعیت و برنامه‌های در دست اقدام شرکت نمایشگاه‌ها، با تأکید بر زمینه مشارکت و تعامل شهرداری و نمایشگاه‌ها و اشاره به مصادیق عینی و میدانی موجود مانند اجرای طرح توسعه زیرساختی، تسهیلات حمل و نقل برای ایاب و ذهاب مردم به نمایشگاه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و...، خواهان تعامل و حمایت شهرداری جهت ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به مردم و کمک به رشد صنعت، اقتصاد، تولید و تجارت استان و کشور شد. شهردار شیراز در این دیدار گفت: در تمام دنیا سایت‌های نمایشگاهی محلی برای اتفاقات بزرگ اقتصادی هستند و به همین دلیل باید موردتوجه همه مسئولان و کارگزاران قرار بگیرند. 
دکتر اسدی افزود: جایگاه نمایشگاه‌های بین‌المللی اینقدر در جهان مهم است که مهم‌ترین رویداد بعد از جام جهانی، همین برگزاری نمایشگاه‌ها در اکثر کشورهای پیشرفته است. او با بیان اینکه اعتقاد بنده همیشه بر این بوده که شهرداری شیراز باید سهام‌دار شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شود، ادامه داد: به زودی لایحه ای را تقدیم شورا می‌کنیم تا این اتفاق بزرگ رخ دهد. دکتر اسدی ادامه داد: با سهام‌دار شدن شهرداری شیراز در سایت نمایشگاهی فارس، ضمن اینکه به نوعی مردم سهام‌دار این مجموعه هستند، طرح‌های توسعه نمایشگاه هم شتاب می‌گیرد و خیلی از موانع توسعه مجموعه نمایشگاه 
برداشته می‌شود. شهردار شیراز بیان کرد: با توجه به اینکه توسعه شهر شیراز به سمت شمال غرب است و نمایشگاه هم در این نقطه قرار دارد، این امر یک سرمایه‌گذاری مهم برای شهرداری و مردم است.
دکتر اسدی با بیان اینکه باید تردد مردم به سایت نمایشگاهی فارس باید با سهولت انجام شود، گفت: طرح توسعه مترو تا ایستگاه راه‌آهن است؛ در کنار مجتمع تجاری خلیج فارس ایستگاهی قرار داده می‌شود و مابقی مسیر تا نمایشگاه را می‌توان از طریق سرمایه گذار در بخش خصوصی اجرایی کرد. شهردار شیراز افزود: با تعریف مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، می‌تواند اتفاق‌های بسیار ویژه ای برای مجموعه رخ بدهد. او ادامه داد: اما راجع به حمل و نقل اتوبوس، از نمایشگاه گردشگری اتوبوس‌هایی ویژه انتقال علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه اختصاص یافت که از این به بعد به فراخور برگزاری نمایشگاه‌ها و به درخواست مجموعه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، خطوط ویژه ای را تخصیص خواهیم داد تا تردد مردم به‌راحتی انجام شود. شهردار شیراز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس را یک شرکت موفق دانست و ادامه داد: مدیریت این مجموعه برعهده دکتر فرهادی است؛ شخصی که با تسلط، درایت، صداقت و دلسوزی توانسته این مجموعه را به جایگاه خوبی برساند و منشأ خیر و تحول کند. شهردار شیراز به حوزه تعامل تبلیغاتی بین شهرداری و سایت نمایشگاهی فارس هم اشاره کرد و گفت: می‌توان طی توافق دوطرفه مدل‌های تبلیغاتی مختلفی را ارائه کرد. از این پس رویکرد شهرداری یک رویکرد همکاری در این حوزه خواهد بود. دکتر اسدی گفت: با شیوه‌های مختلف و مناسب مشکل اطلاع رسانی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان رفع خواهیم کرد.
شهردار شیراز آینده همکاری دو مجموعه را روشن توصیف کرد و ادامه داد: نمایشگاه فرصت خیلی خوبی برای رویدادهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری و موزه و ویترینی برای جذب سرمایه‌گذاران است؛ چراکه جذب سرمایه‌گذار از اهداف شورا و شهرداری است و تعامل دوطرفه با نمایشگاه هم برای شورا و هم شهرداری نوید روزهای خوب را خواهد داد. او بیان کرد: این قدر ظرفیت در شهر وجود دارد که اگر بخواهیم شهر را متحول کنیم، باید ثباتی را مهیا کنیم که بخش خصوصی مانند همین نمایشگاه بین‌المللی فارس به‌راحتی به فعالیت خود ادامه بدهد. دکتر اسدی اضافه کرد: نمایشگاه، مرکزی برای جذب سرمایه‌گذار از خارج از استان، کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر دنیاست و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند به این مجموعه‌ کمک کنند.
در این دیدار یک‌ساعته، دکتر فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: قطعاً این رویکرد مثبت از طرف شهرداری نشان از درایت، تخصص و تجربه است که می‌تواند در آینده در حوزه‌های مختلف ملموس باشد. دکتر فرهادی گفت: تاکنون اینچنین رویکردی در مدیریت شهری وجود نداشت و قطعاً با رویکرد آقای دکتر اسدی، توسعه شرکت نمایشگاهی فارس سرعت می‌گیرد و مردم به‌زودی شاهد آن خواهند بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی