[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تورم‌شکنی گوشت منجمد ، روزنامه شیراز نوین

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع ۹۰۰ تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه در این استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد. مجتبی دهقان پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، ۶۰۰ تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، بیان کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان ۱۴۳هزار تومان و مصرف کنندگان ۱۵۰هزار تومان است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ۳۰۰ تن از گوشت قرمز منجمد در نظر گرفته شده، گوسفندی است که با قیمت ۱۳۸هزار تومان به مراکز توزیع و ۱۴۵هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
دهقان‌پور اضافه کرد: تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی، فروشگاه‌های تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های اینترنتی و سایر عرضه کنندگان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز در این استان، ۴۸۰ تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این ۹۰۰ تن، مجموع توزیع به یک‌میلیون و ۳۸۰ تن می‌رسد.
دهقان‌پور عنوان کرد: استان فارس با خرید ۱۷۳۶ تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه، رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی