[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تداوم حضور جهادی در مناطق محروم ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس خبر داد: 
تداوم حضور جهادی در مناطق محروم 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با حضور در بیمارستان مادر و کودک شوشتری، رئیس بسیج جامعه پزشکی این بیمارستان را معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، سرهنگ «حسین صمصام» اردوهای جهادی کانون بسیج جامعه پزشکی را نهضت خدمت رسانی به مردم همراه با روحیه بسیجی و همیاری عنوان کرد و با تقدیر از بسیجیان فعال این مرکز، «زهرا جابر انصاری» مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شوشتری را به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی این بیمارستان را معرفی کرد. رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، همراهی دانش و تعهد با بسیجی بودن را ارزشمند برشمرد و عمل به فرهنگ فداکاری، ایثار و خدمت به مردم را از ویژگی‌های جهادگران بسیج جامعه پزشکی دانست.
«اندیشه جورکش» مدیر بیمارستان مادر و کودک شوشتری نیز در این برنامه گفت: از ارزش‌های تأثیرگذار فرهنگ بسیجی بودن این است که محل خدمت خود را مانند خدمت در بسیج بدانیم؛ اینگونه است که نشست‌ها و حمایت از بسیج سبب افزایش انگیزه و هم افزایی آن نیز می‌شود. 
«زهرا جابر انصاری» مدیر خدمات پرستاری بیمارستان مادر و کودک شوشتری نیز با ارزشمند دانستن اقدامات بسیج جامعه پزشکی در این بیمارستان، بر اجرای هدفمند برنامه‌های بسیج در راستای بصیرت‌افزایی، اعتمادسازی و افزایش رضایتمندی مردم با رویکرد غربالگری به خصوص در موضوع زنان و مادران تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی