[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شهردار منطقه چهار شیراز: قنات‌های شیراز جان می‌گیرند، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز یکی از برنامه‌های این مجموعه را احیای قنات‌های موجود در منطقه به منظور حفظ و پایداری فضای سبز شهری به ویژه باغات عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: اجرای عملیات لای‌روبی و بهسازی قنات‌ها در منطقه با اعتبار ۱۵میلیارد ریال از بلوار سپیده به سمت خیابان سفیر و ادامه آن تا خیابان شاه‌قلی‌بیگی در دست اقدام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: عملیات بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و رفع اختلاف ارتفاع مسیر در سطح منطقه با مبلغ ۱۷میلیارد ریال در معابر امیرکبیر و سایر سطح منطقه، اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت به مبلغ ۲۶میلیارد ریال در معابر خیابان صفایی، بیست متری امام خمینی(ره)، بلوار پاسارگاد و همچنین سطح منطقه از جمله اقدامات در دست اجراست.
وی بیان کرد: اجرای عملیات سندپلاست زیباسازی جداره دیوارها و سطوح سطح منطقه با مبلغ ۵میلیارد ریال در معابر امیرکبیر، فرزدقی، رحمت و سطح منطقه، اجرای عملیات احداث مخازن بتن جهت آبیاری فضای سبز منطقه به مبلغ قرارداد ۲۵میلیارد ریال در فضای باغ جنت و پل امام حسن مجتبی(ع)، اجرای عملیات مهاربند درختان پرخطر و دارای خطر سقوط در منطقه با اعتبار ۸میلیارد ریال در بلوار امیرکبیر باغ جنت، خیابان فرزدقی و سطح منطقه از دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه چهار است.
اسدزاده خاطرنشان کرد: اجرای بهسازی و مرمت و موزائیک فرش منطقه با برآورد هشت‌میلیارد ریال در معابر گلچین غربی، باهنرجنوبی و مطهری، اجرای عملیات بهسازی و ایجاد آبخور درختان با مبلغ قرارداد هشت‌میلیارد ریال در بلوار امیرکبیر، فاخته ۲، پارک صاحب‌الامر، انتهای بلوار مهندسین و سطح منطقه نیز در دست اقدام است.
شهردار منطقه چهار شیراز به رنگ آمیزی پل‌های هوایی سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: عملیات رنگ آمیزی پل‌های هوایی با هزینه ۹میلیارد ریال شامل پل هوایی باغ جنت، مقابل خیابان کاج و مقابل مخابرات امیرکبیر انجام می‌شود.
وی از اجرای طرح بهسازی و مرمت بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این طرح ۲۳میلیارد ریال هزینه می‌شود و در در پارک محله ای ابتدای شبان به پارک معلم و پارک شقایق اجرایی خواهد شد.
اسد زاده گفت: بهسازی و مرمت سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه به مبلغ ۱۵میلیارد ریال در پارک‌های معلم، شقایق، قوری، صاحب‌الامر، بهسازی، تعمیرات و لبه گذاری‌های سطح منطقه با ۲۳میلیارد ریال اعتبار در معابر بهشتی صلح پاسارگاد و عدالت از اقداماتی است که شهرداری منطقه چهار در راستای ارائه خدمات به شهروندان نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کرده است.
شهردار منطقه چهار شیراز دیگر برنامه‌های در دست اجرا را انجام طرح آرام‌سازی معابر سواره‌رو با مبلغ قرارداد شش‌میلیارد ریال جهت اجرا در بلوار میثم، اجرای طرح هندسی و تثبیت طرح‌های اجراشده با اعتبار ۶میلیارد ریال در خیابان‌های ۱۸ سفیر بلوار باهنر جنوبی و سطح منطقه چهار عنوان کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی