[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عملکرد تیم‌های شیـرازی قابل‌قبول بود، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
اواخر هفته گذشته دو تیم شیرازی حاضر در جام حذفی فوتبال کشور، با شکست مقابل رقبای خود از ادامه راه باز ماندند. این شکست‌ها را نمی‌توان ناکامی‌های خاصی تلقی کرد، چرا که هر دو تیم با رقبایی از دسته‌های بالاتر خود مسابقه داشتند و انتظار چندانی برای برتری نمایندگان شهرمان وجود نداشت.
با این وجود، هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند و میزبان‌های خود را به دردسرهای جدی انداختند. فجر در قائمشهر بازی تهاجمی‌تر و بهتری نسبت به نساجی، مدافع عنوان قهرمانی، ارائه داد و در نهایت دو بر یک بازنده شد. تیم دسته دومی ‌ایمان سبز هم در جم، مقابل تیم دسته اولی پارس جنوبی نمایش خوبی داشت و توانست کار را به وقت‌های اضافه هم بکشاند.
کارشناس فوتبال شیراز در خصوص این دور از رقابت‌های جام حذفی گفت: هر ساله جام حذفی را به عنوان جام شگفتی‌ها می‌شناسیم اما امسال اتفاق خاصی تا کنون رخ نداده که بتوان نامش را شگفتی گذاشت. در این مرحله، یکی از تیم‌هایی که عملکرد نسبتاً خوبی داشت، تیم ون پارس اصفهان بود. این تیم از زمانی که آقای توتونی هدایتش را بر عهده گرفته، در شش هفته موفق به کسب 14 امتیاز شده. فکر می‌کنم در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید.
اصغر اکبری در خصوص عملکرد فجرشهیدسپاسی هم با دیدی مثبت صحبت کرد و گفت: فجر نسبت به بازی‌هایی که در لیگ یک و در شیراز انجام می‌داد، مقابل نساجی عملکرد بهتری داشت. با برنامه و با تاکتیک کار کرد و اگر روی موقعیت‌ها مقداری بیشتر دقت می‌کرد، می‌توانست حتی نساجی را شکست دهد و در شهر خودش از جام حذفی کنار بزند.
وی ادامه داد: به‌نظر من مهدی رجب زاده تا کنون نمره قابل قبولی گرفته. با توجه به اینکه تغییرات زیادی در باشگاه چه در رأس مدیریت و چه در کادر فنی و بازیکنان صورت گرفته، عملکرد خوبی را از این تیم شاهد بوده‌ایم. اگر یک مقداری توسط مسئولان استان حمایت شود، فکر می‌کنم امسال سال خوبی برای فوتبال شیراز باشد و بتوانیم به لیگ برتر برگردیم.
مربی پیشین تیم ملی جوانان درباره عملکرد تیم ایمان سبز نیز گفت: بازی این تیم در جام حذفی پخش نشد و نتوانستم آن را ببینم، اما همین که توانستند مقابل تیم لیگ یکی و بالای جدولی پارس جنوبی، کار را به وقت اضافه بکشانند، قابل تحسین بود. در نهایت هم یک گل از روی ضربه ایستگاهی دریافت کردند که بیشتر به عدم تمرکز خط دفاعی برمی‌گشت. فرزین زارع هم مربی جوان و خوبی است که نیاز به حمایت دارد.
سرمربی سابق تیم قشقایی که با این تیم یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های تاریخ جام حذفی کشور را رقم زد و در سال 95 موفق به شکست پرسپولیس تهران شد، درباره ماهیت مسابقات این جام گفت: در جام حذفی، تیم‌های لیگ برتری با نگاه ویژه‌ای وارد می‌شوند. آن‌ها می‌دانند که با پیروزی در 5 مسابقه می‌توانند به لیگ قهرمانان آسیا برسند، ولی تیم‌های لیگ یک و دو بعید است چنین هدفی داشته باشند و بیشتر روی جنبه تدارکاتی مسابقات تمرکز می‌کنند. جام حذفی و نبرد با تیم‌های بزرگ، جایی است که بازیکنان جوان و کم تجربه حاضر در لیگ‌های پایین‌تر، می‌توانند خودشان را برابر بازیکنان با کیفیت محک بزنند و به خودباوری برسند.
به گزارش شیرازنوین، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که در پایان نیم فصل نخست لیگ یک در رتبه سوم جدول قرار گرفت، در نخستین بازی از نیم فصل دوم، روز چهارشنبه هفته جاری در شیراز به مصاف ون پارس اصفهان می‌رود.
تیم ایمان سبز شیراز هم که در رتبه سوم گروه اول لیگ دسته دوم قرار دارد، امروز دوشنبه در شیراز پذیرای اترک بجنورد خواهد بود.
اصغر اکبری هم اکنون سرمربی تیم منتخب کازرون است که در گروه پنجم لیگ دسته سوم قرار دارد. این تیم هم اکنون با 11 امتیاز در رتبه هشتم جدول 13 تیمی‌گروه خود قرار دارد که باقی ماندن در این رتبه، منجر به سقوط و بازگشت به لیگ استانی خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی