[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعویق در انتظار نیم‌فصل دوم؟ لیگ برتر در چالش بحران گاز!، روزنامه شیراز نوین

با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی در روزهای اخیر، احتمال تعطیلی مسابقات لیگ برتر وجود دارد. به گزارش فوتبال 360، در روزهای اخیر با توجه به سرمای کم‌سابقه هوا و مشکلات زیرساختی، بحران گاز در کشور به وجود آمده و بسیاری از مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات و از جمله اماکن ورزشی به منظور مصرف بهینه گاز و گازرسانی به منازل در سراسر ایران تعطیل شده‌اند و این تعطیلی ادامه‌دار باعث شده تا شایعاتی درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مطرح شود.
نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران، دیروز دوشنبه به صورت رسمی ‌با برگزاری دیدار معوقه آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان به پایان رسید اما خبری از تعطیلی طولانی‌مدت به عنوان تعطیلات زمستانه نیست و از روز پنجشنبه 29 دی‌ماه براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیران سازمان لیگ قرار است نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر برگزار شود.
استقلال و سپاهان برگزارکننده مهم‌ترین دیدار دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران هستند، مسابقه‌ای که روز پنجشنبه 29 دی‌ماه برگزار خواهد شد و پرسپولیسِ صدرنشین هم روز جمعه 30 دی‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران باید در اولین بازی خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم به مصاف ذوب‌آهن برود.
مشکلات گاز در سراسر کشور باعث شد تا در روزهای اخیر حتی برخی از هم‌وطنان‌مان در استان خراسان رضوی با قطعی گاز خانگی مواجه شوند. در این شرایط این احتمال به وجود آمده که با توجه به در پیش بودن سامانه بارشی جدید و موج جدید سرما، امکان تداوم تعطیلی اماکن ورزشی وجود دارد که در این‌صورت مسئولان سازمان لیگ راهی جز تعویق مسابقات لیگ برتر ندارند.
مسئولان سازمان لیگ طی روزهای اخیر نسبت به موضوع احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر واکنشی نشان نداده‌اند اما در صورت استمرار برودت هوا و تداوم مشکلات در زمینه تأمین گاز، با توجه به تعطیلی احتمالی اماکن ورزشی در سراسر کشور، تعویق مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال دور از ذهن نیست.
در فصول اخیر مشکلاتی از جمله آلودگی هوا و بارش سنگین باران و برف باعث تعطیلی مسابقات لیگ برتر شده بود و حالا مشکل کمبود گاز می‌تواند به عنوان یک چالش جدید باعث تعطیلی مسابقات لیگ شود! مسئولان سازمان لیگ، برنامه مسابقات لیگ برتر را از هفته شانزدهم تا بیست‌ودوم اعلام کرده‌اند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است مسابقات به صورت هفتگی دنبال شده و در پانزدهم اسفندماه به پایان برسد اما در صورت تعویق احتمالی، برنامه‌ریزی مسئولان سازمان لیگ دستخوش تغییرات جدی خواهد شد و با توجه به در پیش بودن فیفادی ماه مارچ (فروردین 1402)، احتمالاً برنامه مسابقات لیگ بیست‌ودوم دچار به هم‌ ریختگی زیادی می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی