[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۹۸۷
  • دوره جدید

کیفیت بخشی و افزایش رضایتمندی منشور تحول درپست فارس است، روزنامه شیراز نوین

سرپرست اداره کل پست استان فارس گفت: کیفیت بخشی و افزایش رضایتمندی منشور اصلی در تحول پست فارس است. به گزارش روابط عمومی ‌پست‌ فارس؛ مهدی آزادی روز پنجشنبه درجمع معاونان، مدیران و کارشناسان امورپستی فارس افزود: این دوشاخص دراولویت نخست سیاست‌های راهبردی پست فارس قرار دارد. وی با بیان اینکه پذیرفته نیست که مرسوله‌های پستی مردم به موقع توزیع نشود، گفت: نباید کسب و کار مردم به خاطرغفلت درتوزیع دچار مشکلات، تغییر و درگرگونی شود. وی ادامه داد: درکنار همدلی و حس مسئولیت باید تلاش کنیم درمقابل مشتریان «بد‌عهدی» نکنیم زیرا متعهد به رساندن مرسوله‌های مردم درزمان مناسب هستیم. سرپرست اداره کل پست استان فارس گفت: درشرایط کنونی جلب رضایت مردم جز با خدمت‌رسانی تحقق پیدا نمی‌کند. آزادی به شاخص‌های کیفی اشاره کرد و افزود: ارتقاء شاخص‌هایی همچون توزیع به موقع، مدت سیرمرسولات، میزان توزیع موفق مرسولات ازجمله مؤلفه‌هایی است که باید دراولویت باشد.
سرپرست اداره کل پست استان فارس اعتماد مردمی ‌به پست را حاصل تلاش همه خادمان پست دانست و تأکید کرد: نباید این اعتماد تزلزل شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی