[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دستاوردهای نظام بیان شود ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم موجب افزایش روحیه، نشاط و امید اجتماعی می‌شود. هادی رضایی در جلسه کمیته رسانه استانی ستاد دهه فجر فارس، از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.
او محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی» ذکر کرد.
رضایی در ادامه با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی برای مردم بیان شود که این مهم موجب افزایش روحیه، نشاط و امید اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه امنیتی دارد که دیگر کشورها ندارند.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: مردم و جوانان، جمهوری اسلامی را با آرمان‌ها و شعارهای روز اول انقلاب مقایسه می‌کنند، نه با رژیم پهلوی؛ چراکه دستاوردهای جمهوری اسلامی حتی از جانب دشمن هم قابل کتمان نیست.
رضایی با اشاره به اینکه امروز قبل از اینکه گرانی و تحریم بر قشر جوان ما اثرگذار باشد، مباحث و سؤالات بی پاسخ که در ذهن آن‌ها ایجاد شده آن‌ها را به کف خیابان کشانده است، عنوان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران را در افکار عمومی محاکمه کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی