[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشتازی فارس در گسترش زیرساخت‌های درمانی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی، درمانی و مشاوره ای در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) آغاز شد.
این جشنواره با همکاری مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، کانون بسیج جامعه پزشکی، در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) از ۲۶ دی ماه به مدت سه روز در حال برگزاری است.
 جامعه سالم در گرو زنان سالم
تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در این آیین با بیان اینکه جامعه سالم در گرو بهره مندی از زنان سالم است، گفت: روح و روان زنان جامعه باید سالم باشد تا بتوان به تعالی اجتماعی دست یافت. حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری افزود: دستگاه‌های دولتی در حوزه توانمندسازی زنان و به ویژه بانوان سرپرست خانوار رسالت سنگینی بر دوش دارند و خدمت‌رسانی در این حوزه نقشه‌های شوم دشنان ایران اسلامی را نقش بر آب می‌کند. 
تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه زنان محور اصلی خانه و خانواده هستند، اظهار داشت: دشمنان طی چهار دهه اخیر به همه توطئه‌های خود جامه عمل پوشاندند؛ اما در پرتو الطاف پروردگار متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کاری از 
پیش نبردند.
 ارائه خدمات رایگان به اهالی ولایت‌مدار شیراز
در این مراسم وحید خداپرست مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، ضمن تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر و زن هدف از اجرای جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه را ارائه خدمات و مشاوره رایگان به مردم نجیب و ولایت‌مدار شیراز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره نمود.
 پیشتازی تأمین اجتماعی فارس در کشور
در ادامه این مراسم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: گروه عمده ای از متخصصان و کادر درمان سازمان تأمین اجتماعی در این جشنواره به مراجعان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
دکتر جلال شجاعت از پیشتازی استان فارس در بخش گسترش زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در سطح کشور خبر داد و افزود: با یاری و هم‌افزایی خیران عاقبت‌اندیش، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس طی یک سال گذشته در حوزه پروژه‌های عمرانی رتبه نخست کشور را کسب کرده است. وی ادامه داد: در یک سال اخیر عملیات اجرایی بیمارستان ملاصدرا تأمین اجتماعی در شیراز با هدف توسعه خدمات به بیمه‌شدگان شتاب گرفته است.
این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از ۵۰ نفر از کادر مجرب درمان در این جشنواره برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه حضور دارند، اظهار داشت: با بهره برداری از زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی، شاهد بهبود کیفی و کمی خدمات این سازمان خواهیم بود. همچنین در قالب این جشنواره موارد تخصصی نظیر جراحی، آزمایشگاه، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، ام آر آی و... در بیمارستان شهید بهشتی ارائه خواهد شد.
بر پایه این گزارش، شایان ذکر است جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه با هدف ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، مامایی، مشاوره کاریابی و کارآفرینی، مددکاری و... از ۲۶ دی‌ماه در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین(ع) با حضور فعال کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان به مدت 3 روز 
ادامه دارد.
گفتنی است برخی از خدمات بهداشتی درمانی که توسط مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس در این جشنواره ارائه می‌شود ،عبارت‌اند از: ویزیت پزشک عمومی، متخصص داخلی، متخصص زنان، دندان‌پزشکی، تزریقات، پانسمان و داروخانه که به صورت رایگان جهت ارائه خدمات به مردم ولایت‌مدار شیراز انجام می‌گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی