[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خط‌ونشان بازیکن سابق برق شیراز برای شاگردانش!، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ چوکای تالش با حضور در انتهای جدول اصلاً وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور ندارد و یکی از گزینه‌های سقوط به‌شمار می‌رود.
یکی از مشکلات عدیده این تیم تغییر پی در پی مدیریت، مالک و در نهایت سرمربی است و در تازه‌ترین اتفاق جهانبخش جعفری به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. این مربی جوان که سال‌ها با پیراهن برق شیراز در لیگ برتر به میدان رفت، در مراسم معارفه خود حرف‌هایی زد که کمی ‌عجیب بود!
او خطاب به بازیکنان گفت: کسی در مجموعه چوکا جلوی موفقیت من و تیم را بگیرد از رویش رد می‌شوم. این مجموعه مثل یک قطار در حال حرکت است؛ ایستا نیست و هر کسی از این قطار پیاده شود، به خاطر او نمی‌ایستیم. پولتان را هم که گرفتید. اگر دوست ندارید و دلتان با تیم نیست بهتر است از جمع ما بروید تا 4 تا بازیکن به جمع ما اضافه شود که دلش با تیم است. من اصلاً از باشگاه پول نمی‌خواهم و از مدیر عامل می‌خواهم پولی که قرار است به من بدهد به شما (بازیکنان) بدهد. به روح پدر و مادرم  و به قرآن قسم اینجا روی تخته می‌نویسم که پول نمی‌خواهم.
سرمربی جدید چوکای تالش در ادامه گفتمان خود با بازیکنان گفت: اینجا تماشاگر باید خوشحال از روی سکوها به خانه خود برگردد. اگر خوب بازی نکنید به والله در رختکن را باز می‌کنم و چوب به تماشاگران می‌دهم تا شما را با چوب بزنند! هستی بسم الله و اگر نیستی خدایی نیا.
چوکا در اولین بازی با مربی جدید چهارشنبه 5 بهمن میزبان آرمان گهر است که برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش می‌کند و این یک رقابت جالب بین تیم‌های ته جدولی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی