[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عیالوارها صاحب خانه می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: خانواده‌های دارای سه فرزند یا بیشتر که فرزند آخر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یعنی یکم فروردین 1400 متولد شده، برای خانه دار شدن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کنند. به گزارش دریافتی شیرازنوین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در این خصوص گفت: آن دسته از شهروندانی که متقاضی استفاده از این طرح برای خانه دار شدن هستند، در صورتی که مشمول استفاده از امکانات دولتی یا دارای سه فرزند و بیشتر هستند، طبق ماده یک آیین نامه اجرایی ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
محمودرضا طالبان افزود: خانوارهایی که مشمول استفاده از امکانات دولتی هستند و فرزند سوم یا بیشتر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (یکم فروردین 1400) متولد شده و داری سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا بر اساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی موضوع ماده یک آیین نامه اجرایی سامان‌دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن هستند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. وی ادامه داد: چنانچه متقاضیان دارای این دو شرط سابقه مالکیت شخصی یا سابقه دریافت امکانات دولتی را هم داشته باشند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و از امکانات جدید استفاده کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: شهروندان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir اقدام به 
ثبت نام کنند. طالبان افزود: تاکنون در استان فارس 2هزار و 566 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
وی بیان کرد: برای ساکنان کلان‌شهر شیراز طبق تبصره چهار ماده سه آیین نامه اجرایی ماده چهار قانون جوانی جمعیت، زمین در شهرک‌های اطراف، شهر جدید صدرا، شهرهای مجاور یا زادگاه پدر و مادر یا فرد متقاضی اختصاص می‌یابد.
او گفت: در سایر شهرهای استان فارس نیز در همان شهر مورد تقاضا زمین به متقاضی طرح و به طور مشترک و (50 درصد به نام پدر و 50 درصد به نام مادر) واگذار می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی