[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بانوان به ورزشگاه نمی‌روند!، روزنامه شیراز نوین

فارس/ منصور قنبرزاده در مورد جلسه هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها، اظهار داشت: با دستور رئیس فدراسیون فوتبال قرار شد کارگروهی را با عنوان ستاد فرهنگی و ساماندهی هواداران تشکیل بدهیم. 
از این هفته مسابقات با حضور تماشاگران انجام خواهد شد. همه باشگاه‌ها و مردم از ما مطالبه داشتند که بازی‌ها با توجه به شرایط با حضور تماشاگر باشد. اصلاً جذابیت فوتبال با حضور تماشاگران است. با تمهیدات و هماهنگی مراجع ذی‌ربط، از این هفته بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
وی افزود: در این ستاد جلسات مستمری خواهیم داشت که به نحو مطلوبی کار انجام شود. مسائل رفاهی را در نظر می‌گیریم. ورزشگاه‌های ما باید شرایط بهتری در سرویس‌های بهداشتی و کلیه مسائلی که برای ورزشگاه استاندارد هستند، داشته باشند. ورزشگاه‌ها و باشگاه‌هایی که این استاندارد را دارند از این هفته مسابقاتشان با تماشاگر برگزار می‌شود. ان‌شاالله از این هفته همه کمک کنند که این خواسته مردم و باشگاه‌ها اجرایی شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چند درصد ورزشگاه‌ها می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند، گفت: این به وضعیت هر باشگاه بر می‌گردد. به عنوان مثال ورزشگاه آزادی که میزبان بازی استقلال و ملوان است حدوداً 30 درصد ظرفیت را خواهد داشت. به علت‌های مختلف، مخصوصاً طبقه دوم که در دست تعمیر و بازسازی است. چند روزن دیگر هم همین شرایط را دارند. با بررسی که کردیم حداکثر با حضور 30هزار نفر می‌تواند این بازی برگزار شود.
وی در مورد حضور بانوان عنوان کرد: ورزشگاه در دست مرمت است. به صورت کلی از نظر AFC و فیفا هم یکی از موارد این است که زیر ساخت آماده شود، زیرساخت‌هایی که با فرهنگ عمومی ‌ما هماهنگی داشته باشد بر اساس آن این اتفاق می‌افتد. فعلاً آقایان هستند و امیدواریم در مسیر به شکلی برویم که بانوان عزیز هم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
قنبرزاده در مورد پرونده مدرسه فوتبال در مشهد، گفت: من اطلاعی ندارم. این موضوع باید به کمیته اخلاق برود. بررسی و مستندات گرفته شود. اطلاع جامعی ندارم و گزارشی برای هیئت رئیسه نیامده است، البته ارتباطی هم به سازمان لیگ ندارد. در استانی اتفاق افتاده و متولی بررسی موضوع کمیته اخلاق است. نباید به این موضوع دامن بزنیم با اینکه موضوع مهمی ‌است. اجازه بدهیم در کمیته اخلاق و نهادهای نظارتی مثل دادستانی بررسی شود و آن‌ها نتیجه کار را اعلام کنند. ما اطلاعاتی نداریم. بر اساس یک توئیت نمی‌توانم اظهار نظر کنم.
قنبرزاده در مورد اینکه آیا کسب اطلاعی از مشهد نکرده، اظهار داشت: نه، گزارشی به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیامده است. کمیته اخلاق به این موضوع ورود می‌کند و نهایتاً رأی را صادر خواهد کرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد مجازاتش را کمیته اخلاق مشخص می‌کند و قطعاً به نهادهای قضایی اعلام می‌کند. هنوز نمی‌دانیم تخلفی صورت گرفته یا خیر. در کمیته اخلاق 5 قاضی با تجربه کشور حضور دارند و آن‌ها به عنوان مقام قضایی بررسی می‌کنند. اگر فردی تخلف کرده باشد رأی می‌دهند. وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی امید و بزرگ‌سالان فوتبال کشورمان، گفت: فرایند این موضوع کاملاً مشخص است. رئیس فدراسیون باید به هیئت رئیسه معرفی کند. براساس رزومه، موقعیت و اساسنامه، هیئت رئیسه اعلام نظر می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی