[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

واگذاری مجوز نانوایی به استان‌ها سپرده شد ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با اشاره به کمبود نانوایی در برخی از شهرستان‌های استان گفت: اختیارات مرکز استان در حوزه صدور مجوز تأسیس به شهرستان‌ها تفویض شود. به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در شورای آرد و نان فارس که با حضور برخط فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شد و به آغاز مرحله‌ سوم هوشمند‌سازی مدیریت آرد و نان اختصاص داشت، گفت: فرمانداران مسئولیت اصلی مدیریت این طرح در شهرستان‌ها را برعهده دارند؛ لذا باید نسبت به دستورالعمل‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به این حوزه آگاهی و اشرافیت کامل داشته باشند. وی بر لزوم نظارت و بررسی چگونگی اجرای این طرح تأکید و تصریح کرد: گروه ناظران در شهرستان‌ها تشکیل شود؛ افراد خبره، کاربلد، پاکدست، باتجربه و پیشکسوت برای انجام این مهم گلچین شوند.
استاندار فارس با بیان اینکه فرمانداران و مدیران اجرایی طرح به صورت دوطرفه نسبت به انجام پرسش و پاسخ اقدام کنند تا نقاط قوت تقویت شده و برای رفع نقاط ضعف راهکارهای مناسبی اتخاذ شود، گفت: هر شهرستان شماره تلفنی به منظور دریافت گزارشات مردمی معرفی کند و نسبت به مسائل و موارد مطرح شده پاسخ‌گویی شایسته و مناسب انجام شود. ایمانیه با تأکید بر اینکه در این مرحله همانند مراحل قبل هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مردم ایجاد نخواهد شد، بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌های جمعی تأکید و اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای خرید نان وجود نخواهد داشت؛ طبخ نان باکیفیت منجر به فروش بیشتر می‌شود که همین امر ملاک تعیین سهمیه آرد نانوایی‌ها خواهد شد. وی بر حفظ حرمت افراد و نانوایان تأکید کرد و افزود: معیارها و شاخص‌های مورد ارزیابی تدوین شود و به صورت شفاف در اختیار افراد قرار گیرد.
رئیس شورای آرد و نان فارس با بیان اینکه باید بتوانیم در مرحله سوم مدیریت هوشمند آرد و نان مشکل چندساله‌ کیفیت نان را حل کنیم، گفت: برای تفویض اختیار در برخی از حوزه‌های این طرح به استان‌ها پیگیری‌های لازم انجام شود؛ وزنی شدن فروش نان و طبخ نان کامل در این مرحله موردتوجه دستگاه‌های اجرایی این طرح باشد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی