[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۰۴۶
  • دوره جدید

اولویت پاسخ‌گویی به خدمات الکترونیکی با تشدید کرونا، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال 98، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تلاش کرده است تا با تقویت ساز و کار الکترونیکی فرایندها در جهت ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان گام‌های اساسی بردارد. ابراهیم ریحانی با بیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات و فرایندهای این شرکت نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددها و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ایفا کرده است، ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در سال‌های اخیر به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا درزمینه گسترش ارائه خدمات الکترونیک اقدامات خوبی انجام داده که هم اکنون82 خدمت از سوی این شرکت به صورت الکترونیکی به تمامی مشترکین ارائه می‌گردد. ریحانی، با اثربخش خواندن ارائه خدمات غیرحضوری در جهت رفاه حال مردم و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا به واسطه کاهش ترددهای غیرضروری تصریح کرد: از آنجا که این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در احصاء و پیاده سازی 82 خدمت الکترونیکی مورد نیاز صنعت برق (54 خدمت در حوزه غیر مشترکین و 28 خدمت در حوزه مشترکین) مطرح شده است، نرم افزاری منطبق با سیاست‌های شرکت توانیر و استانداردهای خدمات الکترونیکی و میز خدمت مصوب دولت تهیه گردیده و درحال حاضر 82 خدمت از طریق میز خدمت الکترونیکی موجود در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir قابل ارائه به مردم شریف استان درحوزه فعالیت این شرکت می‌باشد. این مقام مسئول در ادامه سخنان خود از راه اندازی و استقرار میز خدمت در مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌های تابعه این شرکت خبر داد و بیان داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از حقوق شهروندان علاوه بر میز خدمت الکترونیکی، میز خدمت حضوری نیز جهت راهنمایی و انجام امور اداری مراجعانی که ناگزیر به صورت حضوری مراجعه می‌نمایند، در ورودی ساختمان اداری مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌های تابعه این شرکت برپا گردیده است تا مشترکین و متقاضیان برای انجام امور مربوطه از این طریق اقدام نمایند و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز به درستی رعایت شود. رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس افزود: در میز خدمت حضوری علاوه بر آموزش‌های میز خدمت الکترونیک، اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه توضیح داده شده و تمام امور مربوط به درخواست‌های مشترکین و متقاضیان در نهایت سرعت و دقت صورت می‌پذیرد. وی ابراز امیدواری کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی، بتوانیم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری به عمل آورده و دست اندرکاران صنعت برق را در ارائه هر چه بهتر و گسترده تر خدمات به مشترکین استان 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی