[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارتقای خدمات سلامت با همراهی مسئولان شهرستان، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با امام جمعه کازرون، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات سلامت در استان را نیازمند همراهی مسئولان شهرستان‌ها عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه که از ابتدای صبح دیروز، چهارم بهمن ۱۴۰۱ و با همراهی اعضای هیئت رئیسه به مناطق غرب استان فارس سفر کرد، پس از بازدید از خدمات سلامت در شهرستان کوه چنار، عازم شهرستان کازرون شد و ابتدا با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در این دیدار، سلامت را مقوله ای گسترده و چندبعدی خواند که دستیابی حداکثری به اهداف این حوزه، با مشارکت و همراهی مسئولان و افراد تأثیرگذار ممکن می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دغدغه‌مندی مسئولان دانشگاه برای رفع چالش‌های حوزه بهداشت و درمان در مناطق مختلف استان، از بررسی کارشناسانه و پیگیری برای رفع چالش‌های حوزه سلامت بر اساس اولویت بندی خبر داد. امام جمعه شهرستان کازرون نیز در این نشست با بیان اینکه بهترین خبرهای شهرستان کازرون، مربوط به حوزه سلامت است، گفت: دستاوردهای این حوزه در خطبه‌های نمازجمعه اطلاع رسانی می‌شود. حجت الاسلام «محمد صباحی» در این دیدار خواستار نگاه ویژه مسئولان به توسعه خدمات سلامت در این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های درمانی استان فارس شده و با اشاره به دریافت مسائل مردمی در این حوزه، نیازمندی‌ها و چالش‌های موجود را به رئیس و مسئولان ارشد دانشگاه مطرح کرد.
همچنین اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در مرکز آموزشی درمانی حضرت امام علی(ع) کازرون، روند خدمت رسانی در این بیمارستان را از نزدیک بررسی کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه با حضور در بخش‌های اتاق عمل، جراحی، اطفال، CCU و درمانگاه تخصصی این مرکز آموزشی درمانی، روند خدمت‌رسانی به مراجعان را از نزدیک پایش کرده و در دیدار با مسئولان، پزشکان و کارکنان، با آنان پیرامون نحوه ارائه خدمت به بیماران گفت و گو کرده و چالش‌های موجود در این زمینه را ارزیابی کردند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی