[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گردشگران ورزشی قطر جذب شدند ، روزنامه شیراز نوین

۱۶۰۰ نفر گردشگر ورزشی و توریست خارجی از استان فارس جهت تماشای مسابقات جام جهانی۲۰۲۲ قطر عازم دوحه می‌شوند. معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه فرودگاه‌های بین المللی استان فارس تنها فرودگاه‌های کشور هستند که به همراه فرودگاه تهران کار انتقال و جابه‌جایی مسافران و بازدیدکنندگان از جام جهانی قطر را انجام می‌دهند، گفت: سه فرودگاه بین المللی شیراز، لامرد و لار با پروازهای مستقیم به مقصد دوحه قطر، مسافران و تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ را به این کشور منتقل می‌کنند. فرخ زاده اضافه کرد: فرودگاه لامرد با ۲۰ پرواز فرودگاه شیراز با ۴ پرواز و فرودگاه لار با دو پرواز تماشاگران جام جهانی را به قطر منتقل می‌کنند. معاون استاندار فارس گفت: از اسفند سال گذشته به دستور دکتر ایمانیه استاندار فارس، کمیته استفاده از فرصت‌های جام جهانی قطر تشکیل گردید تا بتوان از این ظرفیت جهت رونق اقتصادی و گردشگری استان استفاده کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فارس توانسته است رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی‌های جام جهانی قطر را به دست آورد.
وی با اشاره به افزایش مراودات فارس در سطح بین‌المللی در سال جاری، افزود: استان فارس همواره آمادگی کامل برای میزبانی میهمانان خارجی را دارد؛ اکنون باید دید بخش‌های اجرایی چه بهره برداری از این ظرفیت‌های ایجادشده در ایام جام جهانی در حوزه جذب گردشگر می‌کنند.
محمد فرخ زاده با بیان اینکه استان فارس جزء اولین استان‌های کشور بود که میز ایران و قطر را راه اندازی کرد، افزود: تاکنون جلسات متعددی با سفرای ایران در قطر و قطر در ایران و کاردار برگزار شده و با تلاش سازمان توسعه تجارت کشور و مجموعه اقتصادی فارس و نماینده میز ایران و قطر، تاکنون تجارت ایران با قطر ۶۰ درصد افزایش یافته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی