[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۰۵۳
  • دوره جدید

کاهش پیک بار۵۰۰ مگاواتی در روز ۲۸ تیرماه سال جاری، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: نتایج اقدامات صورت گرفته از ابتدای پیک سال جاری تا کنون سبب شده است تا این شرکت بتواند در ساعت‌های‌تعریف شده ایام پیک روزانه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 8درصد در انرژی برق صرفه جویی کرده وموفق شود تنها درتاریخ 28 تیرماه سال جاری حدود500 مگاوات مصرف انرژی را کاهش دهد.  احمدرضا خسروی، در تشریح اقدامات صورت گرفته در این شرکت در جهت کنترل پیک بار سال 99 گفت: در سال جاری 27074 مشترک به صورت مستقیم در برنامه‌های‌ پیک‌سایی مشارکت دارند که امیدواریم با همکاری و تعامل گسترده با کلیه مشترکین بتوانیم امسال نیز همچون سال‌های‌گذشته با موفقیت از پیک بار تابستان عبورنماییم. وی با اثرگذار و مثبت توصیف کردن نقش بخش کشاورزی در موفق بودن برنامه‌های‌پیک بار سال جاری ادامه داد: امسال تعداد 23756 تفاهم نامه با مشترکین  کشاورزی 3 الف، تعداد 967 تفاهم نامه با مشترکین کشاورزی 3 ب و همچنین تعداد 124 تفاهم نامه با مشترکین کشاورزی 3 ج اخذ شده است که بی‌تردید انعقاد این تعداد تفاهم‌نامه  و مشارکت گسترده مشترکین در بخش کشاورزی استان می‌تواند نقش بسزایی در مدیریت بار و اجرای فعالیت‌های‌کاهش پیک داشته‌باشد. این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به عقد تفاهم‌نامه این شرکت با سایر مشترکین استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در راستای مدیریت بار وصرفه‌جویی انرژی در سال پیشرو، 1613 تفاهم نامه با مشترکین صنعتی تعداد 301 تفاهم نامه با مشترکین بخش اداری استان و 229مورد تفاهم نامه همکاری با مشترکین بخش تجاری تعداد 65 تفاهم نامه با مشترکین ایستگاه‌های‌گاز طبیعی فشرده و 19 تفاهم نامه با مشترکین دارای مولد‌های‌خود تأمین استان اخذ شده است که امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و تعامل کلیه مشترکین با این شرکت ، پیک بار سال جاری را با موفقیت پشت سر گذاشته و سهم قابل توجهی در صرفه جویی انرژی درکشور ایفا نماییم. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در ادامه سخنان خود به نقش بی بدیل رسانه‌ها در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق در میان جامعه و موفقیت برنامه‌های‌پیک بار اشاره کرد و گفت: آگاهی شهروندان در حوزه مصرف بهینه و مدیریت آن بدون شک با انجام رسالت جامعه خبری شکل می‌گیرد و در این راستا شرکت تلاش کرده است با درنظرگرفتن ظرفیت بالا و جایگاه رسانه‌های‌مکتوب، سایت‌های‌خبری محلی و کشوری در زمینه تنویر افکار عمومی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی گام‌های‌اساسی بردارد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی