[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۰۵۲
  • دوره جدید

«روزنامه‌نگاری برند» منتشر شد، روزنامه شیراز نوین

«روزنامه‌نگاری برند» که تازه وارد بازار نشر شده است، می‌تواند به عنوان کتاب درسی برای دوره‌های دانشگاه و همچنین راهنمای جامع و عملی برای به‌ کارگیری روزنامه‌نگاری برند و ترکیبی از درون‌مایه‌های روابط‌عمومی استراتژیک و ارتباطات بازاریابی به کار گرفته شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات ثانیه، کتاب «روزنامه‌نگاری برند» نوشته اندی بول و ترجمه مریم چهاربالشی و محسن ایلچی را وارد بازار نشر کرد. «روزنامه‌نگاری برند»، اولین کتاب درسی اختصاصی طراحی شده برای دوره‌های دانشگاه و همچنین اولین راهنمای جامع و عملی برای به‌ کارگیری روزنامه‌نگاری برند و ترکیبی از درون‌مایه‌های روابط‌عمومی استراتژیک و ارتباطات بازاریابی است. این کتاب به مخاطب می‌گوید که چگونه روزنامه‌نگاری برند را به کار بگیرد. نویسنده در این کتاب، با فراهم آوردن حدود ۹۰ موردنگاری از سازمان‌های مختلف اعم از تجاری، خیریه‌ها، انجمن‌ها و نهادهای عمومی، یک راهنمای جامع و عملی از روزنامه‌نگاری برند برای مخاطبان‌اش فراهم آورده است.  روزنامه نگاری برند، در ۳۱۸ صفحه، با قیمت ۳۸ هزار تومان وارد بازار نشر شده است.
 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی