[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

برنامه تشییع پیکر شهید محمد مویدی در شیراز اعلام شد، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شهرستان شیراز گفت: آیین تشییع پیکر طلبه شهید محمد مویدی که به دست اغتشاشگران به شهادت رسید، شنبه ۲۸ آبان در محل شهادت این شهید در خیابان معالی آباد شیراز برگزار می‌شود.
لطف الله شیبانی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مویدی به صورت متفاوت با سایر مراسمات گذشته، در خیابان معالی آباد شیراز برگزار خواهد شد.
فرماندار شیراز ادامه داد: آیین تشییع پیکر مطهر طلبه شهید محمد مویدی شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ رأس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در محل شهادت این شهید در خیابان معالی آباد از پل بصیرت و مقابل مسجد شهید دستغیب آغاز می‌شود و تا پارک ملت ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: آیین تشییع در خیابان معالی آباد شیراز با سخنرانی در مقابل پارک ملت خاتمه پیدا خواهد کرد.
شیبانی خبر داد: بر اساس وصیت این شهید والامقام، پیکر مطهر شهید به شهرستان بیضا منتقل و در حسینیه‌ای در این شهر به خاک سپرده خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه این طلبه به دلیل اصابت کوکتل مولوتف به سر به شهادت رسیده است، گفت: روحانیون و طلاب سراسر کشور درخواست برخورد شدید با عاملان این رخداد تلخ را مطرح کرده‌اند.
فرماندار شیراز از آحاد مردم و شهروندان برای حضور در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام دعوت به 
عمل آورد.
محمد مویدی شامگاه سه شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ با برخورد کوکتل مولوتف به سر توسط اغتشاشگران در خیابان معالی آباد شیراز به شهادت رسید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی