[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازشناسی خدمات بسیج با جهاد تبیین، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز خواستار جهاد تبیین در راستای شناساندن خدمات بسیج به جامعه شد.
مجید علیپور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: در طی سالیانی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیجیان در تمامی عرصه‌های نظام و خدمت‌رسانی به جامعه حضور پررنگی داشته و بی‌توجه به حاشیه‌ها، بی‌مهری‌ها و تبلیغات ناجوانمردانه دشمنان به شجره طیبه انقلاب اسلامی و مردم خدمت‌رسانی کرده اند. وی با اشاره به گوشه ای از خدمات بسیجیان طی چهار دهه ای که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حضور پررنگی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و بدون حضور و جان‌فشانی‌های آنان شاید سرنوشت جنگ به طور دیگری رقم می‌خورد. بعد از دوران دفاع مقدس هم هر جا که نیاز بود، حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف پررنگ بود و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنیت پایدار با بصیرت و با انگیزه حضور پیدا می‌کند.
خدمت‌رسانی در دوران سخت کرونا از دیگر خدمات بسیج است که فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز به یادآوری آن پرداخت و افزود: بسیجیان با جان‌فشانی در دوران بیماری کرونا به یاری کادر درمان شتافته و با یاری رساندن به اقشار کمتر برخوردار جامعه با توزیع بسته‌های معیشتی باری از دوش جامعه برداشتند. او خواستار جهاد تبیین در راستای بازشناسی خدمات بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف شد و اظهار داشت: ایجاد بسیج مردمی یکی از برکاتی است که پروردگار متعال به برکت امام خمینی(ره) نصیب ملت ایران کرد و این رسالت بر پایه تفکر اهل بیت(ع) و مکتب عاشورا بنیان گذاشته شده است.
علیپور در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز به حضور مردمی داشته است، این بسیجیان بودند که در میدان حاضر شدند و شرورترین دشمنان خدا و دولت‌های متخاصم، بسیج را دشمن اول خود می‌دانند. وی در بخش دیگری از سخنانش از اجرای بیش از ۱۲۰۰ برنامه هفته بسیج توسط سپاه بقیةالله(عج) شیراز خبر داد و افزود: هفته بسیج را با شعار «بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران» آغاز می‌کنیم و طی این هفته گلباران قبور شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری ۵۲ یادواره شهدای محلات، برپایی نشست‌های بصیرت‌افزایی، توزیع ۳هزار بسته معیشتی میان نیازمندان، اجرای پویش نذر خون توسط بسیجیان، برپایی میز خدمت، کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی و مرمت ۲۴ منزل محرومان با اعتبار ۶۰۰میلیون تومان از جمله برنامه‌های هفته بسیج است. به گفته علیپور، راه‌اندازی کارگاه اشتغال‌زایی، ایجاد پایگاه‌های مقاومت، برگزاری کارگاه‌های مشاوره و سبک زندگی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و جام فوتسال دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال ناحیه بقیه‌الله(عج) هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی