[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شاعران در اندیشه بازسازی فضای معنوی جامعه باشند، روزنامه شیراز نوین


اسماعیل محبی پور گفت: امروز شاعران در شرایطی که فضای معنوی جامعه اسلامی ما درگیر جنگ سراسری با جبهه مادی‌گراست، باید این را در ذهن خود بپرورانند و به آن بپردازند که به چه شیوه‌ای و در چه سطحی می‌شود فضای‌ معنوی جامعه را بازسازی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین پایانی نهمین جشنواره ملی شعر غدیر در شیراز افزود: باید بررسی کرد که چگونه می‌توان فضای معنوی جامعه را از نگاه مادی‌گرایانه جدا کرد تا همچنان مسیر مستقیم هدایت برای بشر، روشنایی‌بخش باشد.
معاون استانداری فارس در ادامه با بیان اینکه واقعه غدیر یک واقعه کاملاً حاکمیتی است، گفت: پرداختن به جنبه حاکمیتی واقعه غدیر از مهم‌ترین رسالت‌ شاعران ما به شمار می‌رود. محبی پور با بیان اینکه شعرای ما در واقعه غدیر ۲ رسالت مهم دارند، اظهار کرد: انتقال فیض معنوی غدیر و پرداختن به جنبه حاکمیتی واقعه غدیر از مهم‌ترین رسالت‌های‌ شاعران ما به شمار می‌رود. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: واقعه غدیر با وفات‌ها، تولدها، شهادت‌ها و سایر مناسبت‌ها متفاوت است و یک واقعه کاملاً حاکمیتی است. نهمین جشنواره ملی شعر غدیر در دهه امامت و ولایت در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد و شاعران تا ۱۰ تیرماه مهلت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی