[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۱۳۹
  • دوره جدید

بازگشایی مدارس فارس نشان از برنامه‌ریزی دقیق داشت ، روزنامه شیراز نوین

بازرس ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در امر بازگشایی مدارس فارس با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در سطح استان فارس در جهت بازگشایی مدارس و انجام آموزش‌های مجازی گفت: تلاش‌های ارزشمند همکاران فرهنگی در بازدیدهایی که از مدارس داشتم برگرفته از برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق، فکر و اندیشه خوب این عزیزان و استفاده از ظرفیت‌های بین دستگاهی در این استان است.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش فارس، مهندس سید مصطفی آذرکیش در جمع اعضای ستاد بازگشایی مدارس فارس با اشاره به اینکه ارائه آموزش در فضای مجازی در ابتدای سال تحصیلی اولین تجربه به این شیوه در کشور است، گفت: شروع و استمرار آموزش در بستر فضای مجازی یک اهتمام ملی و ویژه را می‌طلبد. 
مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش ‌و پرورش، دانش آموزان را امانت‌های بزرگ الهی دانست و گفت: باید به میزان بزرگی این امانت بزرگ فکر کنیم و برنامه ریزی‌های بزرگی را داشته باشیم و قدر توفیق خدمت در این شرایط بحرانی و اضطرار را بدانیم.
مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش‌ و پرورش ادامه داد: در شرایطی که التهاب ناشی از شیوع کرونا تمام جامعه را تحت تأثیر قرار داده نیاز به هوشیاری بیشتر عملی و دائمی داریم و در واقع کار‌های روزمره هوشیاری عملی ما را می‌طلبد و فرصت‌های مختلفی که ایجاد می‌کنیم در حوزه هوشیاری‌های دائمی ما قرار خواهد گرفت.
آذرکیش افزود: در این راستا روش‌ها و شیوه‌های مختلف آموزش در فضای مجازی را با کمک شما عزیزان در وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی کردیم و شاهد هستیم.
وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به منابع انسانی به عنوان ارکان اصلی تحول در آموزش و پرورش گفت: معلمان دارای انگیزه رکن اصلی تحول در آموزش وپرورش هستند و باید بتوانند سیاست‌ها و اهداف طراحی و تدوین شده را به درستی به آینده سازان کشور عزیزمان انتقال دهند.
مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش ‌و پرورش در پایان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در سطح استان فارس گفت: تلاش‌های ارزشمند همکاران در بازدیدهای اولیه در مدارس سطح شیراز مشهود بود.
خاطرنشان می‌شود آذرکیش در سفر یک روزه خود به شیراز به صورت سرزده از تعدادی از مدارس این شهر بازدید و از نزدیک روند جریان یاددهی و یادگیری در مدارس را بررسی کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی