[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۲۸۹
  • دوره جدید

مردم فارس می‌توانند از سامانه‌های غیرحضوری تلفن ثابت جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی با تأکید بر اطلاع مردم شریف استان از سامانه‌های غیرحضوری اظهار داشت: در روزهای شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت شیوه نامه‌های وزارت بهداشت تمام تلاش همکاران ما در مخابرات منطقه فارس در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به هم استانی‌های گرامی می‌باشد.
مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه‌های مرتبط به خدمات تلفن ثابت اظهار داشت: درگاه «مخابرات من» که در سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir معرفی شده است، درگاهی کامل برای ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض، صدور قبض دوره و به روز تجمیعی، تخلیه، شارژ و خلاصه کارکرد می‌باشد. وی افزود: سامانه 2000 کوتاه ترین و سریع ترین سامانه پرداخت صورت حساب می‌باشد که حتی در زمان قطع تلفن نیز قابل استفاده می‌باشد و از مشترکین گرامی تلفن ثابت درخواست می‌شود در هنگام قطع تلفن به علت بدهی از این سامانه جهت پرداخت صورت‌حساب استفاده نمایند. مهندس ایزدی ضمن تأکید بر وجود راه‌های آسان و غیرحضوری برای ثبت خرابی تلفن ثابت افزود: کد دسترسی #2020* نیز راهی آسان جهت ثبت خرابی تلفن ثابت، پرداخت صورت‌حساب تلفن ثابت و خدمات پیش ثبت نام تلفن ثابت می‌باشد. وی ادامه داد: مشتریان گرامی که تلفن ثابت آنها دارای خرابی می‌باشد، پس از اطلاع از سالم بودن گوشی تلفن منزل با سامانه 20117 تماس گرفته و خرابی تلفن خود را ثبت نمایند. مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه پشتیبانی و فروش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران سامانه 2020 را معرفی کرد و افزود: در این سامانه امکان خرید سرویس، دریافت نام کاربری و سایر خدمات مربوط به فروش adsl به مشترکین ارائه می‌گردد. در پایان مدیر مخابرات منطقه فارس شماره 2021 را سامانه «ارتباط مردمی» اعلام کرد و گفت: مشترکین محترمی که در استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات منطقه فارس با مشکل مواجه شده‌اند، با تماس با این سامانه درخواست یا شکایت خود را مطرح نمایند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی