[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۱۸۷
  • دوره جدید

ارتباط شهروندان با شرکت توزیع برق فارس الکترونیکی شد، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس راه‌های ارتباطی شهروندان با این شرکت را تشریح کرد. ابراهیم ریحانی اظهار کرد: ازآنجا كه بهبود كیفیت خدمات به مشتركان و مراجعین، دسترسی سریع به دریافت خدمات و حذف مراجعه حضوری به ادارات، حفظ سلامت شهروندان ودر نهایت افزایش رضایت شهروندان همواره از اولویت‌های این شركت به شمار می‌رود، طرح توسعه ارائه خدمات غیرحضوری مشتركان به جد در دستور كار قرار گرفت كه خوشبختانه با تلاش و پیگیری همكاران شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس این امر میسر شد و در حال حاضر از طریق نصب سامانه موبایلی برق ایران (برق من) روی تلفن همراه یا میز خدمت الكترونیكی موجود در وب سایت شركت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir، مردم شریف استان فارس در حوزه فعالیت این شرکت می‌توانند بدون مراجعه حضوری به ادارات برق تابعه این شرکت درخواست‌های خود را ثبت، پیگیری و دریافت نمایند.
 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی