[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

محرومیت‌زدایی به‌موازات پروژه‌های عمرانی ، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه هفت گفت: در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها، شهرداری تعامل و همکاری مناسبی با یاوران شورای محلات دارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، جلسه بررسی مسائل مطرح شده توسط یاوران شورای محلات در خصوص کمیسیون حمل و نقل ترافیک و عمران با حضور اکبری شهردار منطقه هفت، معاونان و مسئولان منطقه، جلالی کارشناس کمیسیون حمل و نقل ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز و رابطان یاوران شورا در محلات برگزار شد.
اکبری در این جلسه با بیان این مطلب که تمام اقدامات و خدماتی که در سطح شهر انجام می‌گیرد در جهت حل مشکلات شهروندان و انجام اقدامات متناسب در سطح محلات است، افزود: در شهرداری منطقه هفت از ظرفیت یاوران شورا در جهت رفع مشکلات و درخواست‌های شهروندان به نحو مطلوب استفاده کرده و امیدواریم شاهد خدمات‌رسانی مطلوب در محلات باشیم.
شهردار منطقه هفت تصریح کرد: با توجه به برگزاری جلسه رابطان شورای محلات مناطق یازده‌گانه با شهردار شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و بیان مشکلات محلات از طریق یاوران به همین منظور جلسه ای با مسئولان و کارشناسان منطقه در جهت بررسی موارد مطرح شده در سطح منطقه هفت برگزار شد و ضمن بررسی موارد اقدامات لازم در جهت رفع و انجام آن در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در سطح منطقه هفت علاوه بر پروژه‌های عمرانی که در حال انجام است، 13 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در محلات مختلف سطح منطقه با اعتباری بالغ بر 58میلیارد تومان در دستور کار داریم که تعدادی از این پروژه‌ها اعم از بهسازی محلات، بهسازی بولوار ولایت، آسفالت و... در حال اجرا می‌باشد و تعدادی نیز اقدامات اولیه و مناقصه آن در حال انجام است.
اکبری در خصوص بهسازی و آسفالت بولوار اتحاد که توسط یاوران شورا مطرح گردید، افزود: در بودجه محرومیت‌زدایی 15میلیارد تومان در جهت بهسازی و آسفالت این بولوار اختصاص داده شده است که در طرح اولیه آن با اعتبار 5میلیارد تومان در مرحله مناقصه می‌باشد که بعد از عقد قرارداد با پیمانکار، عملیات عمرانی آن اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه هفت در خصوص جابه‌جایی ستون‌های مورد مسیر در بولوار شهید قبادی افزود: متولی جابه‌جایی ستون‌های مورد مسیر اداره برق می‌باشد که با پیگیری و ارسال نامه و جلساتی که با اداره برق برگزار شد، جابه‌جایی ستون‌های مورد مسیر در سال آینده در دستور کار اداره برق قرار گرفته است.
وی در خصوص ادامه بولوار تخت جمشید و اتصال آن به بولوار اتحاد افزود: با توجه به مشکلات ترافیکی در مسیر بولوار اتحاد، اقدامات لازم در خصوص ادامه بولوار صادقیه به بولوار اتحاد انجام شده است و پس از طی مراحل قانونی و تملک زمین‌های مورد مسیر نسبت به ادامه مسیر اقدام خواهد شد.
اکبری تصریح کرد: احداث بوستان و خانه محله کوشکک، زیرسازی و بهسازی کوچه‌های بولوار اتحاد و فاضل، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در بولوار اتحاد، تخت جمشید، مرمت و اصلاح پیاده‌روسازی ضلع جنوب بولوار اتحاد، ساخت رمپ پل هوایی عابر پیاده مقابل خیابان رضوی جهت حذف پله، احداث پل عابر پیاده‌روی رودخانه و اتصال روستای کوشکک به ماه فیروزان، بهسازی و آسفالت بولوار اتحاد و تملک املاک مورد مسیر حسین‌آباد سر تل از مواردی است که در جلسه توسط یاوران مطرح شده و گفتنی است اقدامات لازم در خصوص اجرای این موارد توسط شهرداری منطقه هفت انجام شده و برخی از این پروژه‌ها در مرحله مناقصه و انتخاب 
پیمانکار است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی