[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

غافلگیری و بازداشت سارقان ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای اجرای طرح ویژه و ضربتی مبارزه با سارقان در این استان، ۲۴۶ سارق و خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش دریافتی شیرازنوین، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی در این باره گفت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان فارس اجرایی شد.
وی افزود: از آغاز اجرای این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل سایر یگان‌های انتظامی و عملیاتی انجام گرفت، مأموران انتظامی موفق شدند ۲۴۶ سارق و خریدار اموال مسروقه را شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.
حبیبی با اشاره به اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از سارقان، تاکنون ۱۷۳ فقره انواع سرقت شامل خودرو، درون خودرو، موتورسیکلت، لوازم ساختمانی و دیگر اقلام کشف شده است، گفت: در این خصوص پرونده‌های مقدماتی تشکیل شده و در دست اقدام است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه قاطعانه با انواع جرائم و به ویژه سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد، گفت: سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی مردم بدانند که پلیس با قاطعیت کامل و هماهنگی لازم با مجموعه قضایی، نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام می‌کند.
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مردم در راستای تعامل و هماهنگی با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس برای اجرای بهتر طرح‌های انتظامی، گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
حبیبی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه به صورت مستمر در سطح استان فارس ادامه خواهد داشت.
طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت ۲۵ بهمن ماه امسال با دستور ویدئوکنفرانس فرمانده کل انتظامی کشور در فارس همزمان با ۶ استان دیگر آغاز شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی