[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه بهسازی روستای خسویه شهرستان زرین‌دشت به بهره‌برداری رسید، روزنامه شیراز نوین


طی مراسمی با حضور بهمنی فرماندار شهرستان زرین‌دشت، عسکری نماینده مردم شریف شهرستان داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان محلی، پروژه بهسازی روستای خسویه شهرستان زرین‌دشت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن زرین دشت در حاشیه این مراسم با تقدیر از حمایت‌های فرماندار این شهرستان و هم افزایی مدیران، اجرای طرح‌های بهسازی و توسعه معابر را موجب تسهیل در آمد و شد شهروندان دانست و آن را از کلیدی‌ترین طرح‌های بنیاد مسکن ذکر کرد.
کاوه با اشاره به اینکه در این مراسم از 12هزار مترمربع آسفالت معابر روستای خسویه بهره برداری شد، ادامه داد:  800 خانوار این روستا از مزایای این طرح بهره‌مند شدند. مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین‌دشت خاطرنشان کرد: این پروژه شامل 12هزار مترمربع آسفالت و توسعه معابر است که از محل اعتبارات قیر به همت بنیاد مسکن و با مشارکت دهیاری روستای خسویه با اعتبار 2میلیارد و 800میلیون تومان انجام شده است. 
کاوه  ضمن شرح عملیات و عملکرد یک‌ساله بنیاد مسکن در تمامی حوزه‌های مسکن و عمرانی و نیز اجرای آسفالت به متراژ 60هزار مترمربع در روستاهای شهرستان زرین‌دشت، گزارشی از اقدامات سال جاری در این روستا بیان نمود.
در پایان اعضای شورا و دهیار روستا ضمن قدردانی از زحمات بنیاد مسکن با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر بنیاد مسکن در زمینه خدمات رسانی و اجرای آسفالت و پرداخت تسهیلات مسکن و بازسازی واحد‌های مسکونی تقدیر و تشکر کردند.
بهمنی فرماندار زرین دشت نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن، اجرای طرح‌های عمران و توسعه روستایی را موجب کاهش مهاجرت‌ها و افزایش ماندگاری اهالی روستاها در این مناطق دانست. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی