[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۱
  • دوره جدید

خدمات شهری رکن شهرداری است، روزنامه شیراز نوین

خوشبخت: از کتاب آنالیز هزینه‌های خدمات شهری
 در حوزه مدیریت پسماند رونمایی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: این سازمان در راستای فعالیت‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خصوص آنالیز هزینه‌ها و خدمات مرتبط با این امر مهم، اقدام به چاپ کتاب کرد.
خوشبخت اظهار داشت: با توجه به اینکه خدمات شهری جزء لاینفکی از مجموعه شهرداری می‌باشد و رکن اصلی و پایه تأسیس شهرداری‌ها بر این موضوع استوار بوده است و به منظور وحدت رویه ای برای این موضوع در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، تجربیات خود را در این زمینه در قالب کتابی با عنوان «آنالیز هزینه‌های خدمات شهری در حوزه مدیریت پسماند» به رشته تحریر درآورده‌اند. وی ادامه داد: مطالب ارائه شده در این کتاب، کلیاتی از نحوه برآورد قیمت پایه خدمات شهری را ارائه نموده که جهت واگذاری امور خدمات شهری به بخش خصوصی الزامی می‌باشد. به عبارتی دیگر، در این کتاب سعی بر آن بوده است تا چارچوب مناسبی از آنالیز قیمت خدمات شهری با معرفی ارکان اساسی و الزامی در تعیین قیمت پایه، ارائه گردد. خوشبخت خاطرنشان کرد: در این کتاب به موضوعاتی از جمله قوانین و بخش‌نامه‌های مرتبط با آنالیز خدمات شهری، نحوه برآورد قیمت پایه خدمات شهری، برآورد هزینه منابع انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات پرداخته شده است.
به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، خوشبخت در پایان ابراز امیدواری کرد که این کتاب بتواند در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مفید واقع شود و بتواند نظم یکپارچه ای در خدمات شهری برقرار کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی