[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آماده‌باش نوروزی ابلاغ شد ، روزنامه شیراز نوین

در نشستی با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسئولان ارشد سلامت شهرستان‌های استان فارس، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای آمادگی حوزه سلامت در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ انجام شد. به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه در جمع رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های شهرستان‌های استان فارس گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و مجموعه سلامت فارس مانند گذشته و همانند دیگر ایام سال، در طول روزهای نوروز نیز با تمام توان در خدمت مردم است.
دکتر «مهرداد شریفی» با قدردانی از عملکرد کارکنان و مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات سلامت در استان، افزود: واحدهای ارائه دهنده خدمات درمانی شامل بیمارستان‌های دانشگاهی، خصوصی غیردولتی و خیریه، اورژانس‌‌های پیش ‌بیمارستانی و پاراکلینیک‌ها، با رویکرد ارائه خدمات استاندارد و به موقع در ایام نوروز فعال هستند.
او با اشاره به فعالیت تمامی بخش‌‌های تصویربرداری و اتاق عمل بیمارستان‌های دانشگاهی به صورت شبانه‌‌روزی، ادامه داد: تیم‌های مدیریتی بیمارستان‌ها نیز در این ایام در مراکز درمانی حضور دارند.
دکتر شریفی همچنین از انجام بازدیدهای مستمر و نظارت بر عملکرد بیمارستان‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت در ایام نوروز خبر داد و گفت: همکاران مرکز هدایت عملیات بحران EOC و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه‌ علوم پزشکی (MCMC) نیز در نوروز ۱۴۰۲ همچون گذشته به صورت شبانه‌روزی فعال هستند تا هماهنگی درون و برون ‌بخشی در ایام نوروز به بهترین شکل ممکن انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور متخصصان مقیم و دسترسی سریع به متخصصان آنکال در بیمارستان‌ها را دیگر اقدام صورت گرفته در این زمینه برشمرد.
به گفته دکتر شریفی، در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به طور متوسط روزانه ۱۵۰ پزشک متخصص مقیم در رشته‌های زنان و زایمان، بیهوشی، جراحی عمومی، داخلی و اطفال در بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی