[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نیاز مردم به سمت مباحث بهسازی معابر رفته است، روزنامه شیراز نوین

در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، تمهیدات مدیریت شهری به‌منظور میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) بررسی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری برگزار شد، موضوعات مختلف پیرامون ستاد اجرایی خدمات سفر و فضای سبز شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهردار شیراز با اشاره به جهش عمرانی که در این کلان‌شهر انجام‌ گرفته، اظهار کرد: امروز مردم با فعالیت‌های عمرانی که در شهر در حال انجام بوده و عملیات آن‌ها آغاز شده یا به بهره‌برداری رسیده ‌است، نیازشان در کنار ساخت پروژه‌های بزرگ نظیر تقاطع، پل و... به سمت مباحث بهسازی معابر رفته است که این موضوع از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ احصا شده است.
محمدحسن اسدی در راستای رضایت شهروندان و توجه به مباحث زیرساختی کلان‌شهر شیراز بیان کرد: به‌منظور تحول در زیرساخت‌های معابر شهری، ساخت المان و نمادهای شهری تلاش جدی شود تا شهر آماده استقبال از مهمانان و زائران نوروزی شود.
او بر ضرورت نوسازی تجهیزات خدمات شهری تأکید و تصریح کرد: باید با توجه به نیازمندی‌های شهر و پیش‌بینی‌های لازم در زمان بحران، تجهیزات جدید خریداری شود. رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: فعالیت‌های حوزه خدمات شهری باید در شیراز همانند فعالیت‌های عمرانی شکل گیرد. مسعود زارعی با تصریح بر ضرورت‌هایی که در این حوزه وجود دارد، به ایجاد زیرساخت‌‌های شهری برای نوروز در شهر اشاره کرد و گفت: برای ارائه مطلوب خدمت نیاز به زیرساخت‌‌هایی است که عمل بهنگام در این راستا در اولویت است و امسال نظارت قوی‌تری بر ستاد اجرایی خدمات سفر پیش بینی شده است. اهتمام ویژه به خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه باید به‌عنوان یک تکلیف نگریسته شود که زارعی بر آن تأکید کرد. غلامعلی ترابی رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر نیز بر تزریق نقدینگی به‌موقع برای ارائه خدمت در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری تأکید و اظهار کرد: مدیریت یکپارچه، بسیاری از مسائل شهری را حل می‌کند که باید برای جلوگیری از چالش به آن توجه کرد. رئیس کمیته مسجد و محله‌محوری شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به حوزه فضای سبز گفت: باید تحول در این حوزه ایجاد شود. محمدرضا هاجری به ارزیابی مدیریت‌ها و زیرساخت‌های معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری پرداخت و گفت: باید با همدلی در همه امور حرکت کرد و شاهد تحول باشیم.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه «شهر ایمن» در شهرداری شیراز دنبال می‌شود، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز معتقدیم که خدمات‌رسانی هرچه بیشتر در شهر، شهری ایمن را به دنبال خواهد داشت.
غلامرضا غلامی بیان کرد: شهرداری شیراز در نوروز ۱۴۰۲ به استقبال از گردشگران و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) خواهد رفت و انجام امورات شهر و شهر ایمن مستلزم توجه ویژه به حوزه خدمات شهری است. معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز از تزریق بودجه مناسب به حوزه خدمات شهری به دستور شهردار شیراز خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را جهت گسترش فضای سبز و بهسازی معابر در سطح شهر خواهیم داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی