[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس هیئت ووشو فارس انتخاب شد ، روزنامه شیراز نوین

با رأی اعضای مجمع، سید یاسر موسوی به عنوان رئیس هیئت ووشو استان فارس انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، انتخابات هیئت ووشو استان فارس ظهر دیروز 6 اسفندماه با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون، حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.
ابراهیم خداشناس، مجتبی علمداریان، حامد محمدی و سید یاسر موسوی کاندیدا‌های این مجمع بودند.
در پایان سید یاسر موسوی با کسب 16 رأی از 28 رأی گرفته شده از اعضای مجمع به مدت 4 سال سکان‌دار هیئت ووشو استان فارس شد.
مجتبی علمداریان پیش از شرروع فرایند انتخابات انصراف خود را اعلام کرد و حامد محمدی و ابراهیم خداشناس دیگر کاندیدا‌های این مجمع هرکدام 6 رأی کسب کردند.
همچنین با رأی اعضای مجمع، فرزانه مردانی، محمدعلی زارع و نجمه قبادی به ترتیب به عنوان نایب رئیس، خزانه‌دار و عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.
در پایان این مجمع از تلاش‌های محمد همایون‌پور، رئیس سابق این هیئت تقدیر شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو استان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ریاست سابق هیئت ووشو استان فارس گفت: امیدوارم تغییر مدیریت هیئت ووشو پیام آور تحول و تغییرات مثبت باشد و این مهم به عنوان جدی‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه سرلوحه امور قرار گیرد.
صفرپور، ووشو را یک هنر ورزشی نامید و بیان داشت: با توسعه این ورزش در شهرستان‌ها و توجه به قهرمان پروری و استفاده از همه ظرفیت‌ها در مسیر توسعه این رشته پرمخاطب گام برداشته شود.
حیدر صفرپور خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس هیئت پایان کار نیست بلکه شروع یک مسیر خواهد بود و امیدواریم این مسیر رو به رشد باشد.
وی با تقدیر از رئیس فدراسیون ووشو کشور گفت: امید داریم که ریاست فدراسیون از ظرفیت‌های ورزشکاران، داوران و مربیان استان فارس در سطح فدراسیون بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در پایان تأکید کرد: ما در کنار هیئت خواهیم بود اما تا زمانی که روند در جهت ارتقا و پیشرفت این رشته ورزشی باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی