[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

با پاک‌سازی محله‌به‌محله به استقبال بهار می‌رویم، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خبر داد:
با پاک‌سازی محله‌به‌محله به استقبال بهار می‌رویم

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از شروع طرح پاک‌سازی محله به محله در مناطق 11گانه شهر شیراز از ابتدای اسفند ماه و با همکاری یاوران شورای اسلامی در محلات خبر داد.
وی ادامه داد: در این طرح که حداقل تا نیمه اسفند ماه ادامه دارد، محلات مختلف در مناطق شهرداری شیراز پاک‌سازی و نظافت می‌گردد.
خوشبخت اظهار داشت: در این طرح کلیه معابر اصلی و فرعی نظافت ویژه شده و سرشاخه‌ها، لاستیک‌ها، ضایعات کوچک و بزرگ، نخاله‌ها و مواردی از این قبیل جمع آوری و حمل می‌شوند. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز همچنین از شست‌وشوی المان‌های شهری خبر داد و بیان کرد: در این طرح کلیه المان‌های شهری، پل‌های هوایی، تابلو‌ها و... با خودروهای مخصوص شست‌وشو می‌شوند.
وی افزود: پاک‌سازی روگذر‌ها و زیرگذرها، رودخانه‌های شیراز، حاشیه‌های کمربندی‌ها، حدفاصل 10 کیلومتری ورودی‌ها و خروجی‌های شهر نیز در فعالیت‌های این طرح گنجانده شده است. خوشبخت همچنین اعلام کرد: ماشین آلات مورد استفاده در پاک‌سازی محله‌ها شامل 16 دستگاه خودرو حمل پسماند، 16 دستگاه خودرو حمل مواد قابل بازیافت، 16 دستگاه تانکر و 16 دستگاه خودرو روباز جهت بارگیری لاستیک و سرشاخه می‌باشند.
به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی، رئیس سازمان مدیریت پسماند در پایان بیان نمود: شیراز به خصوص در چند سال اخیر به عنوان یکی از پاکیزه‌ترین کلان‌شهر‌ها شناخته شده است که این افتخار بر سینه پاکبانان خدوم و شهروندان فهیم شیرازی می‌درخشد و امیدواریم این مهم در نوروز 1402 نیز با مشارکت فعالانه همه شهروندان صورت پذیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی