[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم، روزنامه شیراز نوین


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس:
آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم

عمادی: ۶۰ مجتمع بین‌راهی و ۵۲ راهدارخانه استان فارس آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی و راهدارخانه‌ها برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، محسن عمادی در حاشیه بازدید از مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌های فارس اظهار داشت: برای سفرهای نوروزی ۵۲ راهدارخانه و ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی فارس آماده می‌شوند تا خدمات مناسبی را به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی 
ارائه دهند.
وی اضافه کرد: راهدارخانه‌های استان فارس که عمدتاً در محورهای اصلی واقع شده اند، نقش مؤثری در ارتقای ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک این محورها ایفا می‌کنند که در ایام نوروزی برای استقرار خصوصاً در شرایط اضطراری آماده می‌شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: اقدامات لازم برای آماده‌سازی مجتمع‌های بین‌راهی و راهدارخانه‌ها در دست انجام است و به زودی این اماکن آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس با دارا بودن بیشترین میزان راه همسنگ در کشور رتبه اول بیشترین طول راه‌ها را دارد، گفت: استان فارس دارای بیشترین تعداد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در کشور می‌باشد و در همین راستا نیز ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان علاوه بر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی، در ارتقای ایمنی جاده‌های استان و رضایتمندی مسافران نیز نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.
عمادی در پایان گفت: کمیته نظارت بر مجتمع‌های بین راهی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فعال شده که تا پایان طرح نوروز ۱۴۰۲ به صورت مستمر از این مجتمع‌ها بازدید به عمل می‌آورند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی