[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نقش حراست در ارتقای خدمت‌رسانی حیاتی است، روزنامه شیراز نوین

آیین تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان فارس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، این مراسم با حضور سید احمد طباطبایی، سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران، رئیس حراست کل استان فارس، مدیر منطقه 5 عملیات گاز، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و جمعی از مقامات مسئول در سالن وصال شرکت گاز استان فارس برگزار شد. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: نقش حراست در بهبود عملکرد مجموعه و ارتقای خدمت‌رسانی به جامعه مهم و حیاتی است. علی اکبر میدان‌شاهی با تقدیر از خدمات شایسته محمدپور، رئیس پیشین حراست شرکت گاز استان فارس گفت: طی این مدت مانورهای‌ عملیاتی مهمی در راستای ارتقای آمادگی بخش‌های مختلف برگزار شد که نقش حراست در آنها حیاتی بوده است.
او با تأکید بر این موضوع که یکی از شاخصه‌های گازرسانی پایدار بر مبنای تلاش‌های کارکنان خدوم و وظیفه شناس بخش حراست استوار شده، اظهار داشت: برای ریاست جدید بخش حراست شرکت گاز استان فارس آرزوی توفیق روزافزون داریم و هماهنگی بخش‌های مختلف با بخش حراست به منظور رشد خدمت‌رسانی به مشترکان صورت می‌گیرد.
در ادامه این مراسم سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های کارکنان این مجموعه در راستای ارائه خدمت مطلوب به ملت شریف ایران قدردانی کرد.
سید احمد طباطبایی با تبریک فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت شعبان اظهار داشت: در ماه‌های اخیر با افزایش مصرف گاز به شکل چشمگیری روبه‌رو بودیم و خدمتگزاران مردم در شرکت گاز اولویت خود را بر تأمین انرژی بخش خانگی گذاشته و برای تداوم جریان پایدار تلاش زیادی داشتند.
وی با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر مدیرعامل و رئیس حراست شرکت گاز استان فارس گفت: مدیریت مصرف گاز در استان فارس به شکل مطلوبی اجرا می‌شود و این امر نشان از تخصص و بهره گیری از تجارب ارزنده خدمتگزاران مردم در این مجموعه دارد.
او با اشاره به قرار گرفتن ایران در میان پرمصرف‌ترین کشورهای جهان از لحاظ مصرف گاز، گفت: رهبر معظم انقلاب با دیدگاهی عمیق و پرمایه به اهمیت جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف تأکید داشتند و یکی از مواردی که اهمیت آن باید به جامعه یادآوری شود، مصرف بهینه انرژی است.
او کارنامه جمهوری اسلامی ایران را در عرصه محرومیت‌زدایی و به‌ویژه گازرسانی به نقاط محروم و کم‌برخوردار ارزنده توصیف کرد و افزود: گاز به عنوان محور توسعه شناخته می‌شود و زمینه‌ساز رفاه، اشتغال‌زایی، صیانت از محیط‌زیست و مواردی از این دست خواهد بود.
طباطبایی با تقدیر از زحمات کارکنان شرکت گاز و به ویژه حراست گفت: بسیاری از توطئه‌های دشمنان در عرصه انرژی به همت، دقت، درایت و هوشمندی کارکنان شرکت گاز خنثی شده است و در پرتو این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر از بحران گاز در زمستان جاری عبور کردیم.
او همچنین خواستار تداوم مدیریت مصرف انرژی شد و بیان داشت: یکی از رسالت‌های بخش حراست تزریق آرامش و اعتماد به سیستم است و به‌موازات آن رسالت پاسداری از بیت المال را برعهده داریم.
وی با تقدیر از زحمات محمدپور، رئیس قبلی حراست شرکت گاز استان فارس گفت: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری، پیشگیری از وقوع فساد (مالی، اقتصادی و...) در اولویت است و این امر مسئولیت حراست را 
دوچندان می‌کند.
در ادامه این مراسم جعفری، رئیس حراست کل استان فارس گفت: فعالیت در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین وظیفه ای است که برای خدمتگزاران مردم در عرصه‌های مختلف تعریف شده است.
او با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های مهم واحد حراست به حفظ و ارتقای سلامت اداری بازمی‌گردد و در این راستا تلاش‌های همه‌جانبه‌ای صورت می‌گیرد.
وی افزود: پیشگیری از وقوع فساد و نظارت بر پیمان‌های شرکت در زمره مسئولیت‌های حراست است و اجرایی‌سازی فرامین ریاست جمهور در حوزه اقتصاد مقاومتی باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
او با آرزوی توفیق روزافزون برای مدیر جدید حراست شرکت گاز استان فارس گفت: سرلوحه قرار دادن تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مردم شریف ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا باید همه ظرفیت‌ها را به کار گرفت.
وی رسالت اصلی واحد حراست را صیانت و پیگیری برشمرد و اظهار داشت: با تلاش جمعی و نگاهی انقلابی باید از رشد احتمالی عناصر ناسالم در مجموعه پیشگیری کرد.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات محمدپور، ریئس پیشین حراست گاز استان فارس تقدیر به عمل آمد و افتخار به عنوان ریاست جدید حراست شرکت گاز استان فارس منصوب شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی