[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهرک صنعتی دوم شیراز راه‌اندازی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای ایجاد و راه اندازی دومین شهرک صنعتی بزرگ در شیراز خبر داد و گفت: در این زمینه مراحل امکان سنجی در حال انجام است. سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه این شهرک صنعتی با مساحتی حدود دوهزار هکتار در یکی از محورهای اصلی منتهی به شیراز ایجاد می‌شود، گفت: با توجه به نیاز مرکز استان به زیرساخت‌های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، راه‌اندازی این شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: برای پاسخ به تقاضای سرمایه‌گذاران در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کارگاهی و صنفی، ایجاد شهرک صنعتی با مساحت بالا که بتواند حداقل تا یک دهه آینده این نیازها را پوشش دهد، ضروری بود و در این خصوص ایجاد و راه اندازی شهرک صنعتی بزرگ  دوم شیراز به عنوان یک راهبرد اصلی در برنامه این شرکت قرار گرفت. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در این زمینه با تأکید استاندار فارس و پیگیری نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی و نیز حمایت و همراهی فرماندار شهرستان شیراز، امکان‌سنجی اراضی مستعد این شهرک صنعتی در مرحله پیگیری است که امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی، این مهم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد. وی با بیان اینکه مراحل طرح توسعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز در حال پیگیری و اقدام است، گفت: در یک سال اخیر جلسات و مذاکرات متعددی با برخی نهادهای دولتی و نیز بخش خصوصی برای تحقق این موضوع انجام و پیشرفت مناسبی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین راه اندازی شهرک صنعتی صنایع دستی در شیراز را از دیگر برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: ایجاد این شهرک صنعتی که دارای مصوبه هیئت وزیران است، در یک سال اخیر پیگیری شده و جلسات مختلفی نیز برگزار شده و به توافقات خوبی دست یافته ایم. 
هاشمی همچنین از انجام مراحل توسعه و ایجاد نواحی صنعتی جدید در 10 نقطه از استان خبر داد و گفت: مناطق دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری فاقد شهرک صنعتی و نیز شهرک‌های صنعتی تقاضامحور در اولویت برنامه‌های توسعه ای و ایجادی این شرکت قرار دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی