[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فصل نوین توسعه آغاز شده است، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 2 شیراز گفت: روند اداری و اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۲ تا سقف ۹۵ درصد در حال اجراست.
محمد تولایی گفت: تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان زحمتکش شهرداری منطقه دو و پیمانکاران بخش خصوصی و پیشرفت پروژه‌های عمرانی و خدمت رسانی تا سقف ۹۵ درصد مایه افتخار و مباهات در امر خدمت رسانی به مردم در سطح منطقه دو شیراز است.
وی افزود: کسب مقام برتر در حوزه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی از سوی منطقه ۲ شهرداری شیراز در بین مناطق کلان شهر شیراز، فصل نوینی در توسعه و رونق‌بخشی به مناطق کمتر برخوردار است و نیاز به ارتقای کیفیت زندگی شهر شیراز، در راستای تحقق عدالت اجتماعی و جامه عمل پوشاندن به شعار‌های شورای شهر شیراز برای خدمت به مردم آغاز شده است.
وی گفت: در طول سال گذشته تاکنون، تلاش گردیده است ضمن توجه به زیباسازی و افزایش سطح رضایتمندی ساکنان و شهروندان محترم منطقه ۲ شیراز، به این موضوع به صورت ویژه توجه شده و مبلمان شهری منطقه دو در ایام نوروز با زیبایی و آراستگی بیشتر پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود.
تولایی که به‌عنوان جوان‌ترین شهردار مناطق شیراز ایده‌های مختلفی را در راستای افزایش درآمد پایدار در شهرداری اجرا کرده است، افزود: تیم جوان و انقلابی منطقه ۲ با بهره‌گیری از مشاوران مجرب و همدلی بین کارکنان و پیمانکاران در تلاش است تا حلاوت و شیرینی خدمت به شهروندان شریف شیراز را عرضه نماید.
وی افزود: محدوده منطقه ۲ از فرودگاه شیراز تا چهارراه مشیر و بخش‌های اصلی بلوار رحمت را تحت پوشش دارد که با حضور مستمر و ارتباط مستقیم با اهالی و ساکنان منطقه سعی بر رفع مشکلات به ویژه در زمینه آسفالت، زیباسازی، صدور پروانه ساخت در کمترین زمان ممکن و مساعدت در ایجاد بستر مناسب مشارکت مردمی در طرح‌ها از اولویت‌های اصلی است.
تولایی با اشاره به افزایش قیمت مسکن و رونق ساخت و ساز در سطح منطقه دو گفت: رشد و توسعه در این بخش و حضور سرمایه‌گذاران در زمینه ساخت پروژه‌های مسکونی به دلیل بسترسازی مناسب و نگاه صحیح مدیریتی به مناسب سازی محیط شهری است. در این مقوله ضمن رد نگاه بالاشهر و پایین‌شهر، معتقدیم که رشد متوازن شهر و توجه به رفاه و آسایش شهروندان می‌تواند موجب رضایت شهروندان و کسب رضای الهی باشد. این دانش‌آموخته رشته شهرسازی افزود: نسل نوین مدیریت در خدمات شهری منطقه دو و جلب مشارکت شهروندان می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در سایر مناطق شهری و ‌کلان‌شهرها باشد که در همین زمینه آمادگی داریم مدل‌های عمل جهادی و انقلابی در خدمت‌رسانی به مردم را به صورت کارگاهی منتقل نماییم.
وی گفت: تعداد ۴۵ پروژه عمرانی و ۵۳ پروژه محیط‌زیست، خدمات شهری و تأسیسات شهری، توجه به ایام الله و مناسبت‌های مذهبی و انقلابی، یادواره‌های شهدا در قالب برنامه آبروی محله و تأکید بر موضوع مسجدمحوری در امر فرهنگی از افتخارات شهرداری منطقه است.
وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود گفت: در موضوع تحقق بودجه، شهرداری منطقه ۲ شیراز با ۱۲۰ درصد رشد منطقه برتر شیراز است و امیدواریم در ماه‌های آتی این رقم تا ۳۰ درصد افزایش یافته و رقم ۱۵۰ درصد بودجه محقق گردد. شهردار منطقه۲ با اشاره به اعیاد شعبانیه و به‌خصوص نیمه شعبان، فرا رسیدن نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا، گفت: تلاش‌ خواهد شد چهره شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در معرض دی مسافران قرار گیرد و در همین راستا تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و تنظیف مساجد نیز در نظر گرفته 
شده است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی