[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

لیگ برتر بانوان هندبالیست‌های کازرونی صدرنشین شدند، روزنامه شیراز نوین

تیم شهید شاملی کازرون در شهر آورد فارسی‌ها با شکست دادن تیم شهید چمران لارستان، صدرنشین رقابت‌های هندبال برتر بانوان کشورشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته هشتم این رقابت‌ها جمعه در کازرون برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ از سد تیم شهید چمران لارستان گذشت و با توجه به شکست تیم سنگ آهن بافق یزد مقابل سپاهان اصفهان، نماینده کازرون جای این تیم را در صدرجدول گرفت. دیدار فارسی‌ها بازی جذاب و پر افت و خیزی از آب در آمد و ۲ تیم بازی پایاپایی را انجام دادند و در نهایت هم نیمه نخست با تساوی ۱۰ بر ۱۰ پایان یافت.
در نیمه دوم هم ۲ تیم بازی برابری را انجام دادند اما در دقایق آخر بازی این بازیکنان تیم شهید شاملی بودند که از تجربه خود استفاده کردند و توانستند به برتری ۲۴ بر ۱۸ دست یابند.
با پایان یافتن هفته هشتم این رقابت‌ها تیم شاملی کازرون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و سپاهان اصفهان هم با ۱۲ امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.
تیم شهید چمران لارستان هم با ۶ امتیاز در رده پنجم ماند.
در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم تیم قهرمان این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی