[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

۲ فیلم‌ ایرانی به جشنواره سوئدی دعوت شدند، روزنامه شیراز نوین

فیلم بلند «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبدالهی و فیلم کوتاه «تک شاخ» از محمد کمال علوی در جشنواره بین‌المللی فیلم باف در کشور سوئد به نمایش گذاشته می‌شوند.
به گزارش ‌ایسنا، فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبدالهی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بخش مسابقه چهلمین جشنواره باف سوئد به نمایش گذاشته خواهد شد.
«میان صخره‌ها» پیشتر در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران برای کارگردانی و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک شده و در جشنواره داکا به نمایش در آمده بود و جشنواره باف سوئد دومین حضور بین‌المللی ‌این فیلم است.
عوامل‌ این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: مختار عبدالهی، تدوین: عماد خدابخش، تهیه کننده: محمد احمدی، صدابردار: عرفان رضایی، صداگذار: حسین قورچیان، مجری طرح: ناصر قایدی، آهنگ‌ساز: کارنگ کرباسی، دستیار یک و برنامه ریز: میلاد آل احمد، فیلم‌بردار: حسین سیدیان، بازیگران: آندیا یحیی‌پور، مریم آل احمد، اسماعیل مرادی، ویژوال: مهران جبلی، عکاس: حسین اسدی، سروش عبدالهی، جلوه‌های ویژه میدانی: مازیار عبدالهی، مدیر تولید: سیامک اسفندیاری.
همچنین فیلم کوتاه «تک شاخ» به کارگردانی محمد کمال علوی هم در بخش پانورامای فیلم‌های کوتاه جشنواره باف سوئد به نمایش گذاشته خواهدشد.‌ این فیلم پیش از‌ این به جشنواره سالنتو در کشور ‌ایتالیا نیز دعوت شده بود.
چهلمین دوره جشنواره باف از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی