[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نبرد بیولوژیک ، روزنامه شیراز نوین

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: ۲۰ دانش‌آموز یکی از آموزشگاه‌های شیراز در پی استشمام بوی نامطبوع، دچار تنگی نفس و راهی بیمارستان شدند؛ در همین حال، چهار دانش‌آموز هم در شهرستان سروستان با علائم مشابه به مرکز درمانی منتقل شدند. حمیدرضا شعبانی یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه تعدادی از دانش آموزان هنرستان دکتر ایرج کمالی شیراز اعلام کردند که بوی نامطبوعی را استشمام کرده‌اند و بر اساس دستورالعمل‌هایی که از قبل به مدارس استان ارسال شده، مدیر مدرسه موضوع را به اورژانس اطلاع رسانی می‌کند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش‌آموزان‌ از کلاس تخلیه و به حیاط مدرسه منتقل شدند؛ در این میان، ۲۰ دانش آموز دچار اضطراب و استرس و تنگی نفس شده بودند که برای مراقبت بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شوند.
شعبانی با بیان اینکه این آموزشگاه ۲۰۸ دانش‌آموز دارد، اضافه کرد: در حال حاضر حال عمومی سایر دانش‌آموزان 
خوب است.
سرگیجه، چهار دانش‌آموز سروستانی را راهی بیمارستان کرد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سروستان نیز گفت: چهار دانش‌آموز مدرسه دخترانه‌ای در کوهنجان شهرستان سروستان ظهر یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ به دلیل علائمی همچون سرگیجه راهی بیمارستان این شهرستان شدند. به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، فرهادی در این باره اظهار کرد: ظهر یکشنبه، ۱۲ نفر از دانش آموزان مدرسه استقلال شهر کوهنجان پس از استشمام بوی نامطبوع احساس سردرد و حالت تهوع و سرگیجه داشتند که چهار نفر از آنان برای دریافت مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان سروستان منتقل شدند. رئیس آموزش و پرورش شهرستان سروستان افزود: حال همه دانش آموزان رضایت‌بخش است و جای هیچ نگرانی نیست. به گفته فرهادی، این آموزشگاه بیش از صد دانش آموز دارد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی