[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بررسی روند خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان دچار مسمومیت با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور بر بالین دانش آموزان دچار مسمومیت، وضعیت سلامت و روند خدمت‌رسانی به آنان را پیگیری کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پی اعلام گزارش مواردی از ابتلای دانش آموزان چند مدرسه در سطح شهر شیراز به مسمومیت تنفسی و ارجاع بیماران به مراکز درمانی، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه روند خدمت‌رسانی به مصدومان این حادثه را با حضور در بیمارستان نمازی شیراز، مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن پایش روند ارائه خدمت به این دانش آموزان، دستورات لازم را در زمینه تسریع در خدمات و آماده باش مراکز درمانی و تمامی واحدهای زیرمجموعه در استان صادر کرد. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز که در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی می‌کرد، در حاشیه این بازدید گفت: پس از اعلام گزارش موارد مسمومیت در چند مدرسه در سطح شهر شیراز، بلافاصله ناوگان اورژانس ۱۱۵ شیراز برای انتقال دانش‌آموزان آسیب‌دیده به حالت آماده‌باش درآمده و کار انتقال بیماران به سرعت آغاز شد. دکتر «مهرداد شریفی» افزود: از دقایق ابتدایی این حادثه، تیم اورژانس ۱۱۵ و کارشناسان بهداشت برای ارزیابی اولیه در این مدارس حاضر شده و ضمن بررسی ابعاد این حادثه، مصدومان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان‌های شیراز انتقال یافتند.
این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: با حضور متخصصان در بیمارستان‌ها، تمامی بیماران مورد ارزیابی قرار گرفته و فرایند ارائه خدمات درمانی به دانش‌آموزان از ساعات ابتدایی صبح دیروز، با سرعت در حال انجام است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز علائم مسمومیت این دانش آموزان را شامل مواردی مانند تهوع، ضعف و سرگیجه برشمرد و توصیه کرد: لازم است خانواده‌ها در صورت مشاهده نشانه‌های یادشده، ضمن حفظ خونسردی به نزدیک ترین مرکز درمانی محل سکونت خود مراجعه کنند.
دکتر شریفی با بیان اینکه بیمارستان‌های شیراز با تمام امکانات و تجهیزات در حال ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه هستند، از آماده باش کامل مرکز درمانی دانشگاهی برای ارائه خدمات به سایر مصدومان احتمالی خبر داد.
او اضافه کرد: در حال حاضر دانش آموزان بستری شده در بیمارستان‌ها در حال دریافت خدمات تخصصی درمانی هستند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمامی مراکز درمانی تمامی تلاش خود را برای تسریع در بهبودی مصدومان این حادثه به کار بسته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی