[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازاریابی مکمل تولید است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نخستین جشنواره گل و گیاه عیدانه، نخستین نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی (عیدانه)، نمایشگاه شیرینی و شکلات به همراه سیزدهمین نمایشگاه سفره هفت‌سین، گل‌آرایی و تزیینات منزل  و سیزدهمین نمایشگاه سوغات، هدایا و هنرهای دستی بانوان در سایت نمایشگاهی فارس آغازبه‌کار کرد.
نهاوندی افزود: بیش از 260 شرکت‌کننده از استان‌های فارس، تهران، مازندران، گیلان، کرمان، اصفهان، کردستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، قزوین، یزد، بوشهر، مازندران، همدان، گیلان و سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه‌ها حضور دارند.
او ادامه داد: این عناوین نمایشگاهی در مساحت ده‌هزار متری سالن‌های حافظ، سرو، بهار و نرگس به تفکیک هر نمایشگاه برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی تلاش شده است ضمن حمایت از کسب و کارهای خانگی، زمینه فروش این محصولات به بهترین نحو ارائه شود.
نهاوندی بیان کرد: فرهنگ‌سازی اولین اولویتی است که در حمایت از توسعه مشاغل خانگی باید به آن توجه کرد. او  با بیان اینکه آموزش هدفمند و تخصص‌محور بر حسب بازار کار و بازار عرضه و تقاضا که در جامعه وجود دارد نیز از اولویت‌های کسب و کار خانگی است، گفت: در کنار اعطای تسهیلات، حمایت از پیشران‌ها، توجه به بازاریابی، آموزش و توانمندسازی به ایجاد شبکه کسب و کار باید توجه 
ویژه‌ای کرد.
نهاوندی ادامه داد: اصلی‌ترین رکن در مشاغل خانگی بازار فروش است؛ چراکه اگر بازار فروش و ایجاد بازار برای محصولات نباشد، عملاً هیچ‌گونه شغل خانگی نمی‌تواند رشد لازم را برای بحث موضوعات اقتصادی داشته باشد و در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تلاش شد در آستانه سال جدید این موضوع مهم عملیاتی شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، فضایی مهیا شده است تا شهروندان اقلام ضروری خود را با تنوع بیشتر و قیمت کمتر در نمایشگاه‌های شیرینی و شکلات، سفره هفت‌سین و گل و گیاه خریداری کنند.
نهاوندی بیان کرد: علاقه‌مندان تا روز جمعه نوزدهم اسفندماه فرصت دارند با دریافت بلیت بازدید از سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir  از ساعت 16 تا 21 از این عنوان نمایشگاهی 
بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی