[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۲۹۰
  • دوره جدید

ثبت الکترونیک شکایات ذی‌نفعان در جهاد کشاورزی فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سامانه اختصاصی این سازمان برای رسیدگی به شکایات به آدرس www.shekayat.fajo.ir به صورت 24ساعته گزارش‌های مردمی را دریافت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی گفت: سامانه مذکور به منظور تسهیل دریافت شکایات، درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی از شهریور ماه سال 98 راه اندازی شده است. به گفته وی، رویه ثبت و پاسخ‌گویی به شکایات در سامانه مذکور به گونه ای است که ذی نفعان با ورود به سامانه، ابتدا کدملی و شماره تماس را وارد و شکایات و درخواست را ثبت می‌کنند. عباسی با بیان اینکه روزانه از سامانه مذکور گزارش گیری می‌شود، ابراز کرد: به شکایت و درخواست حداکثر پس از هفت روز پاسخ داده می‌شود. او با اشاره به اینکه سامانه مذکور با همه مدیران شهرستانی و ستادی ارتباط دارد و شکایات مربوط به هر حوزه به مسئول مربوطه ارجاع و پاسخ گرفته می‌شود، می‌گوید: پاسخ‌ها پس از بررسی و تأیید به متقاضی ارسال می‌شود. این مقام مسئول اظهار کرد: گزارش‌های دریافتی ثبت شده در این سامانه صددرصد پاسخ داده شد. عباسی اظهار کرد: همچنین شماره تماس‌های 32172411 و 32251702 و شماره دورنگار 32250705 به صورت مستقیم پاسخ‌گوی ارباب رجوع است. مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سایر سامانه‌های رسیدگی به شکایات سخن گفت و افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه‌های ارتباطات مردم و دولت www.111.ir، سازمان بازررسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir و پاسخ‌گویی به شکایات وزرات جهاد کشاورزی http://eservice.maj.ir موارد لازم را به این مدیریت و مراجع ناظر اعلام کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی