[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهر سلامت کلید خورد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: عملیات اجرایی فاز یک شهر بین المللی سلامت شیراز با اعتباری افزون بر یک‌هزار و یکصدمیلیارد تومان چهارشنبه همزمان با نیمه شعبان آغاز می‌شود. به گزارش دریافتی شیرازنوین، سعید مصفا در توضیح این کلان‌پروژه افزود: وسعت فاز یک شهر بین المللی سلامت شیراز ۱۰۰ هکتار است و در مدت ۲۴ ماه توسط شرکت سد و عمران پارس‌گستر به بهره‌برداری خواهد رسید. نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر سلامت شیراز گفت: پروژه شهر بین المللی سلامت که با هدف توسعه سلامت، تندرستی و درمان در حال ساخت است، باعث رونق ارتقای صنعت گردشگری سلامت در فارس و کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: داشتن فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی، پارک علم و فناوری و مجتمع‌های اقامتی در کنار مجتمع‌های بیمارستانی و کلینیک‌های تخصصی و پاراتخصصی موجب غنای این پروژه بزرگ خواهد بود.
مصفا گفت: این ظرفیت‌ها محیطی امن و شاد را برای گردشگران خارجی و داخلی فراهم خواهد آورد و همچنین بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های استان فارس در بخش‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی چند سالی است که شاهد رونق گردشگری سلامت در این استان هستیم.
استاندار فارس پیش از این، ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه بررسی روند پروژه شهر سلامت گفته بود: این پروژه می‌تواند قسمت قابل توجهی از مشکل بیکاری را در استان حل کند.
محمدهادی ایمانیه که از ابتدای مسئولیت در استانداری فارس تحقق ایده شهر سلامت شیراز را پیگیری کرده است، بیان کرد: ایجاد پروژه‌های مختلف شامل کارخانه تولید دارو، چندین کلینیک، منازل مسکونی، بیمارستان و مجتمع فرهنگی از جمله ظرفیت‌های تعریف شده در این پروژه بزرگ است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی